رندرهای هواوی پی 50 پرو

رندرهای هواوی پی 50 پرو طراحی متفاوت این گوشی را نشان می‌دهند

بد نیست با نگاهی به این رندرهای هواوی پی 50 پرو – Huawei P50 Pro ذهن خود را برای ملاقات با پرچمدار بعدی کمپانی چینی آماده کنیم.

پرچمداران جدید هواوی در راه هستند؛ خانواده P50 که شاید نخستین گوشی های این کمپانی با سیستم عامل Harmony باشند. طراحی هواوی پی 50 پرو در رندرهای فاش شده، آشنا به نظر می‌‎رسد؛ البته نه وقتی که پای دوربین عقب به میان می‌آید.

ماژول دوربین این گوشی، دو لنز شیشه‌ای مدور و بزرگ دارد؛ این در حالی است که به طور معمول، سعی در کوچک کردن برآمدگی دوربین گوشی‌هاست.

ظاهرا هواوی قصد دارد با این گلس دوقلو، قدرت دوربین دستگاه را به رخ بکشد؛ کمااینکه گوشی های سری P هواوی همواره با مشخصات اپتیک خود شناخته شده‌اند.

چیز دیگری که در رندرهای هواوی پی 50 پرو به چشم می‌آید، پنل عقب شیشه‌ای و فریم فلزی آن است. لبه‌های بالایی و پایینی گوشی مسطح هستند و ظاهرا یک فرستنده مادون قرمز هم وجود دارد. البته خبری از جک هدفون نیست.

رندرهای هواوی پی 50 پرو

به ادعای منبع تصاویر، سایز این صفحه نمایش خمیده و کم‌حاشیه 6.6 اینچ است. درون حفره مرکزی آن هم فقط یک دوربین سلفی جای دارد.

در مورد دوربین‌های عقب، اطلاعات دقیقی موجود نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود هر یک از لنزهای مدور، میزبان بیش از یک سنسور باشند. همچنین وجود سنسور 50 مگاپیکسلی و 1 اینچی IMX800 سونی هم در هواوی پی 50 پرو گزارش شده است. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و اسپیکرهای دوگانه استریو، دیگر ویژگی‌های قابل انتظار هستند.

احتمال رونمایی از سری هواوی P50 در ماه جاری میلادی، وجود دارد. باید ببینیم این طراحی در صورت واقعیت، چقدر جنجالی خواهد شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*