گوشی های هواوی سری P50

گوشی های هواوی سری P50 با سیستم عامل HarmonyOS عرضه خواهند شد

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی های هواوی سری Huawei P50 – P50 در برنامه Weibo منتشر شده و بر اساس این اطلاعات پرچمدارهای جدید این شرکت با سیستم عامل HarmonyOS عرضه خواهند شد.

اطلاعاتی توسط یک کاربر برنامه Weibo درباره سیستم عامل جدیدترین پرچمدار شرکت هواوی منتشر شده است. با توجه به این اطلاعات، آزمایش‌های انجام شده نسخه دوم بتا سیستم عامل جدید شرکت هواوی یعنی HarmonyOS 2.0 انجام شده و اکنون این شرکت در حال آماده سازی این سیستم عامل برای انتشار است. همچنین گفته می‌شود که گوشی های هواوی سری P50 اولین دستگاه‌های این شرکت خواهند بود که به سیستم عامل HarmonyOS مجهز خواهند شد.

این گوشی‌ها، اولین دستگاه‌هایی نخواهند بود که از نسخه Beta این سیستم عامل استفاده می‌کنند و چند پرچمدار دیگر این شرکت نیز به همین سیستم عامل مجهز خواهند شد. اما همانطور که در بالا اشاره کردیم، پرچمدار‌های جدید این شرکت با سیستم عامل HarmonyOS عرضه خواهد شد.

به علاوه با توجه به گزارش‌های منتشر شده، گوشی های هواوی سری P50 در فروردین ماه وارد بازار می‌شوند. انتظار می‌رود که در ماه آوریل (فروردین) اکثر گوشی‌های این شرکت به سیستم عامل HarmonyOS مجهز شوند، لازم به ذکر است که مدیران شرکت هواوی اعلام کرده‌اند که تا پایان سال جاری 300 تا 400 میلیون دستگاه به سیستم Harmony مجهز خواهند شد. جالب است که بدانید این سیستم عامل تنها مخصوص گوشی‌های هوشمند نیست و تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند نیز به این سیستم عالم جدید مجهز خواهند شد.

همچنین این شرکت در حال کار روی خدمات جایگزین Petal است. این شرکت قصد دارد تا از موتور جستجو جدید، دستیار صوتی Petal و تمام ویژگی‌ها دیگر این خدمات را رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*