زیرساخت ابری مبین نت

معرفی ویژگی‌های سرویس زیرساخت ابری (IaaS) مبین نت

امروزه اغلب سازمان‌های بزرگ، کسب‌وکارهای استارتاپی و برنامه‌نویسان برای میزبانی از داده‌های وب‌سایت، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های خود هزینه‌های زیادی را می‌پردازند.

افزایش مداوم هزینه‌های تامین زیرساخت و تجهیزات دیتاسنتری سبب شده که برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها در تأمین بودجه با مشکلات جدی مواجه شوند. ایجاد «زیرساخت‌های مجازی» در سالیان اخیر موجب شده تا آن دسته از مجموعه‌هایی که توانایی تأمین هزینه‌های زیرساختی را ندارند، بتوانند به‌عنوان جایگزین از این فناوری و زیرساخت پیشرفته و امن استفاده کنند.

شرکت ارتباطات مبین نت به‌منظور تامین این نیازمندی، اقدام به ارائه‌ی خدمات زیرساخت ابری (IaaS) کرده است. موبیکلود، خدمات زیرساخت ابری مبین نت، راهکاری هوشمند و جامع برای بسیاری از مجموعه‌ها و افرادی خواهد بود که هم به استفاده از خدمات میزبانی یا دیتاسنتر نیاز دارند و هم توانایی پرداخت هزینه‌های زیاد تأمین زیرساخت‌ را ندارند. شما اگر در کسب‌وکار خود برای نگهداری امن از اطلاعات نرم‌افزار، وب‌سایت و اپلیکیشن نیازمند دریافت خدمات زیرساخت ابری هستید، می‌توانید از زیرساخت‌های ابری مبین نت بهره‌مند شوید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه ‌بر معرفی ویژگی‌های خدمات IaaS مبین نت، مزیت‌های دریافت این نوع خدمات را برای شما شرح دهیم.

مهم‌ترین مزیت‌های سرویس IaaS مبین نت چیست؟

رایانش ابری

مبین‌نت پس از آسیب‌شناسی افزایش هزینه‌های تهیه و نگهداری دیتاسنترها، نسبت به ارائه‌ی سرویس «زیرساخت‌های مجازی» (IaaS) اقدام کرده است. این سرویس مطابق با نیازمندی تمامی کسب‌وکارها و سازمان‌ها طراحی و راه‌اندازی شده است. اطمینان‌پذیری، دسترسی آسان، امنیت بالا، مانیتورینگ و دریافت گزارش از جمله مزیت‌های مهم سرویس «رایانش ابری» مبین‌نت هستند. پشتیبانی این زیرساخت‌های مجازی به عهده‌ی دیتاسنترهای مجهز و قدرتمند مبین‌نت است و به این ترتیب 99.9٪ SLA برای متقاضیان تضمین می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از خدمات زیرساخت ابری مبین‌نت به سرعت به منابع اختصاصی و اشتراکی میزبانی دست پیدا کنید. این دسترسی بدون صرف زمان و پیچیدگی خاصی برای خرید، نصب، پیکربندی و راه‌اندازی ساختارهای فیزیکی سنتی ایجاد می‌شود. همچنین با توجه به اینکه در سرویس‌های ابری تعداد مشتریان بالا است، تهیه سخت‌افزار مناسب و پیشرفته برای Cloud Provider هزینه‌ی کمتری دارد و در نتیجه‌ی این چرخه، منابع مورد نیاز شما نیز با قیمت مناسب‌تری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر مبین‌نت برای جلب رضایت مشتریان گرامی و ارائه‌ی سرویس، مطابق با نیازمندی‌های متفاوت کسب‌وکار‌ها، سرویس زیرساخت ابری خود را همراه با قابلیت‌های تجهیزاتی ویژه‌ای ارائه می‌دهد تا بهترین کارایی در حوزه‌های مختلف مانند پهنای‌باند، کارایی دیسک، قدرت پردازنده و… در اختیار شما قرار گیرد.

چگونه می‌توان سرویس زیرساخت ابری مبین‌نت را سفارش داد؟

مبین‌نت برای رفاه حال شما عزیزان و همچنین تسریع فرایند ثبت درخواست و ارائه‌ی سرویس، امکان سفارش اینترنتی را برای سرویس زیرساخت ابری فراهم ساخته است. به این ترتیب برای ثبت سفارش سرویس زیرساخت ابری می‌توانید با مراجعه به آدرس https://mobicloud.mobinnet.ir ابتدا توضیحات مربوط به هر بسته پیشنهادی را مطالعه و سپس اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید؛ همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کرده و به سرعت نسبت به راه‌اندازی سرویس مورد نظرتان اقدام می‌کنند.

آشنایی با پنل مدیریت حساب کاربری زیرساخت ابری

اکنون مدیریت حساب کاربری سرویس «زیرساخت ابری» مبین‌نت با توجه به آخرین به‌روزرسانی انجام شده از طریق صفحه‌ی مشترکین امکان‌پذیر است. مشترکین این سرویس می‌توانند با دسترسی آسان و سریع به صفحه‌ی مشترکین از طریق نسخه دسکتاپ، منابع زیرساختی سرویس خود را مشاهده کنند. مشاهده‌ی تعداد سرورهای ابری و ایجاد سرورهای ابری جدید، مشخصات سرویس دریافتی شامل زمان باقی مانده، حافظه‌ی مصرف‌شده و غیره، در ارتباط با سرویس، همچنین گزارش‌گیری‌ها و امکان بررسی وضعیت شبکه‌ها مواردی هستند که از طریق صفحه‌ی مدیریت حساب کاربری IaaS در دسترس شما قرار دارند.

جمع‌بندی

افزایش هزینه‌های تجهیز زیرساخت و خدمات دیتاسنتر سبب شده است که امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای پیشرفته تصمیم به استفاده از زیرساخت‌های ابری بگیرند. تجربه نشان داده است هزینه‌های سازمان‌هایی که از این زیرساخت‌ها استفاده می‌کنند، به‌صورت چشمگیری کاهش می‌یابد. نکته‌ی حائز اهمیت این است که زیرساخت ابری مبین‌نت علاوه‌ بر انطابق‌پذیری مناسب با نیازمندی مجموعه‌ها، از پشتیبانی مجهزترین دیتاسنتر موجود در کشور نیز بهره‌مند است. تیم پشتیبانی اختصاصی سرویس IaaS مبین‌نت به‌صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به درخواست‌های شما عزیزان است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*