سری هواوی پی 50

سری هواوی پی 50 اوایل فروردین ۱۴۰۰ وارد بازار می‌شوند

زمان زیادی تا معرفی پرچمدار آینده هواوی، یعنی Huawei P50 باقی نمانده است. سری هواوی پی 50 در اوایل فروردین ۱۴۰۰ با سه گوشی روانه بازارها خواهد شد.

بخش تلفن‌های هوشمند هواوی زمان سختی را پشت سر می‌گذارد اما با این وجود، این کمپانی در این بخش بازار فعال است. قرار است سری هواوی پی 50 در ماه مارس روانه بازار شود. طبق گفته یک منبع معتبر، تاریخ 26 تا 28 مارس (۶ تا ۸ فروردین) زمان عرضه این دستگاه‌ها خواهد بود.

این منبع، همچنین گفت که سه تلفن با دو تراشه مختلف وجود خواهد داشت. گوشی Huawei P50 با Kirin 9000E عرضه خواهد شد. این در حالی است که پی 50 پرو و پی 50 پرو پلاس از Kirin 9000 بهره خواهند برد.سری هواوی پی 50

گفته می‌شود که هواوی طراحی این دستگاه‌ها را به اتمام رسانده و تلفن‌ها آماده تولید انبوه هستند. قرار است این سری از پرچمداران چینی، طراحی جدیدی داشته باشند. هنوز در مورد دوربین و ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه‌ها اما اطلاعات خاصی در دسترس نیست.

پی 50، پی 50 پرو و پی 50 پرو پلاس باید مجهز به یک دوربین قوی‌تر و جدید، نمایشگر بهبود یافته و قابلیت‌های جدید گیمینگ باشند. پنل این دستگاه‌ها  OLED خواهد بود. سامسونگ و الجی دو تولید کننده بزرگ این بخش هستند اما قرار است هواوی برای برخی از دستگاه‌های خود به شرکت چینی BOE اعتماد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*