شاسی بلند SWM G05

سیف خودرو شاسی بلند SWM G05 را به صورت رسمی رونمایی کرد

شاسی بلند SWM G05 به عنوان محصول جدید سیف خودرو به صورت رسمی معرفی شد. این شاسی بلند 7 نفره در سال آینده تولید و روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت سیف خودرو که محصولات برند چینی ایتالیایی SWM را برای انجام تعهدات معوق محصولات بیسو تولید و به بازار عرضه می‌کند، به تازگی از شاسی بلند 7 نفره SWM G05 پرده برداشت؛ خودرویی که اخیرا تصاویر استتار شده‌ای از آن منتشر شده بود و اکنون در حال گذراندن مراحل تست و دریافت مجوزهای لازم برای حضور در بازار است. همچنین شرکت سیف خودرو قصد دارد این خودرو را در سال آینده تولید و به بازار عرضه کند.

مشخصات شاسی بلند SWM G05

SWM G05

این شاسی بلند 7 نفره دارای 4750 میلی‌متر طول، 1860 میلی‌متر عرض، 1780 میلی‌متر ارتفاع و 2750 میلی‌متر فاصله بین دو محور است که چنین ابعادی آن را در ردیف شاسی بلندهای سایز بزرگ قرار می‌دهد. همچنین ترتیب صندلی‌های این شاسی بلند چینی ایتالیایی به گونه‌ای است که 7 سرنشین به خوبی در آن جای می‌گیرند و با خواباندن دو صندلی دریف سوم نیز می‌توان فضای بار این خودرو را افزایش دهد.

SWM G05

شاسی بلند SWM G05 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. از رقبای فعلی این خودرو در بازار ایران نیز می‌توان به هایما اس 7 توربوشارژ اشاره کرد.

SWM G05

از امکانات رفاهی و ایمنی SWM G05 می‌توان به سقف پانوراما، کامپیوتر سفر، تهویه اتوماتیک تک کاناله با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم، نمایشگر عمودی لمسی، کروزکنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک، کامپیوتر سفر، جلو آمپر دیجیتال، آینه‌های تاشو برقی، صندلی راننده برقی، استارت دکمه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو، سامانه پیشگیری از تصادف، رادار نقطه کور، رادار خطی، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، تنظیم حالت رانندگی و 6 کیسه هوا 10 نقطه‌ای اشاره کرد.

تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*