آنر 10 ای

دو گوشی آنر 10 ای و آنر وی 40 لایت به زودی عرضه خواهد شد+مشخصات فنی

کمپانی Honor قصد دارد چندین دستگاه از جمله Honor 10A و V40 Lite را معرفی کند. اکنون بخشی از مشخصات آنر 10 ای و آنر وی 40 لایت مشخص شده است.

انتظار می‌رود کمپانی چینی Honor به زودی محصولات جدیدی را معرفی کند. از زمانی که این کمپانی مستقل شده است، تنها آنر V40 توسط آن معرفی شده است. اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد تا پایان ماه میلادی جاری چندین دستگاه جدید توسط این کمپانی روانه بازارها خواهد شد که یکی از آن‌ها آنر 10 ای است.

طبق اطلاعات منتشر شده در توییتر RODENT950، کمپانی چینی تبلت Honor V7 و گوشی میان رده Honor 10A را تا پایان این ماه معرفی خواهد کرد. این منبع موثق بوده و همیشه اطلاعات و نشت‌های مرتبط به هواوی و آنر را منتشر می‌کند.آنر 10 ای

قرار است تبلت Honor V7 جانشین Honor V6 و گوشی Honor 10A جانشین Honor 9A شود. وی 7 مانند نسل قبلی خود یک تبلت پرچمدار خواهد بود و با توجه به وجود تراشه Kirin 985 در وی 6، باید ببینیم در این دستگاه شاهد چه تراشه‌ای خواهیم بود.

انتظار می‌رود آنر 10A یک گوشی میان رده با نمایشگر بزرگ و ظرفیت باتری زیاد باشد. نسل قبلی، ینی 9A صفحه نمایش 6.3 اینچی، دوربین سه گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، تراشه Helio P22 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشت. پیش بینی می‌شود ظرفیت باتری در 10A همان مقدار بماند اما تراشه‌ی این دستگاه، چیپ ست جدید مدیاتک از سری Helio G باشد.

علاوه بر این دو دستگاه، منبع ذکر کرده است که شاهد سری آنر 40، آنر تب 7 و آنر 40 لایت خواهیم بود. انتظار می‌رود آنر تب 7 (از آن به عنوان Honor Pad 7 نیز یاد می‌شود) در همین ماه عرضه شود. همچنین احتمال عرضه آنر وی 40 لایت نیز وجود دارد.

هنوز هیچ خبر رسمی و مهمی از سوی Honor منتشر نشده است و باید کمی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*