آندروید به کمک بهداشت دهان می آید ، مسواکی که به تلفن همراه شما متصل می شود

 


یک شرکت مراقبت‌های دیجیتالی بهداشت دهان، مسواکی را عرضه کرده است که از راه بلوتوث می‌تواند به تمام دستگاه‌های برپایه سیستم عامل آندروید متصل شود.
به گزارش گجت نیوزبه نقل از مهر، تاکنون حداکثر فناوری که در مسواک به کار رفته بود یک پایه چرخان الکترونیکی بود که با باتری کار می‌کرد.
اکنون شرکت "بیم" به منظور داشتن دندان‌هایی سفیدتر و تعاملی‌تر، مسواکی را ساخته است که می‌تواند از راه بلوتوث به تمام دستگاه‌های آندروید متصل شود.
این دستگاه که به بهداشت بیشتر دندان کمک می‌کند قادر است به برنامه جانبی که روی تلفن همراه هوشمند یا تلبت نصب شده است، متصل شود و تعداد دفعات و مدت زمانی را که باید به مسواک زدن اختصاص داد محاسبه کند.
به این ترتیب، کاربر می‌تواند از طریق این نرم‌افزار مدت زمانی که را برای نظافت دندان‌ها صرف کرده است کنترل کند که به گفته دندان‌پزشکان باید حداقل دو دقیقه باشد.
همچنین در طول مدت رسیدگی روزانه به بهداشت دندان کاربر می‌تواند از طریق مسواک، تلفن همراه هوشمند را برای پخش موسیقی مورد علاقه تنظیم کند.
این نرم‌افزار می‌تواند زمان شستشو را ردیابی کند و نتایج را به صورت یک طرح گرافیکی روی نمایشگر تلفن همراه هوشمند ارائه دهد.
سپس این نتایج می‌توانند از طریق وای-فای به متخصص بهداشت این شرکت فرستاده شود و به این ترتیب از عادات بد احتمالی و مشکلات آینده جلوگیری کنند.
"بیم" می‌تواند به کاربر نشان دهد که چه زمانی وقت تعویض مسواک است. هر برنامه جانبی به طور همزمان می‌تواند حداکثر به ۴ مسواک مختلف محصول این شرکت متصل شود.
براساس گزارش CoolestGadgets، مسواک بیم با باتری‌های قلمی آلکالاین کار می‌کند. این باتری‌ها می‌توانند عملکرد مسواک را به مدت ۹۰ روز تضمین کنند. این مسواک در دو رنگ قرمز و آبی به قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*