سری وان پلاس 9

هرآنچه که از گوشی‌های سری وان پلاس 9 انتظار داریم

گفته می‌شود که گوشی‌های سری وان پلاس 9 – OnePlus 9 در 23 کشور در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) و در چین در تاریخ 24 (4 فروردین) مارس معرفی خواهند شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، در رویدادی که قرار است در تاریخ 23 و 24 مارس توسط شرکت وان پلاس برگزار شود، چهار دستگاه توسط این شرکت معرفی خواهند شد. این گجت‌ها شامل گوشی وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو، وان پلاس 9 آر و ساعت هوشمند این شرکت است. در ادامه به برسی اطلاعات و شایعه‌های منتشر شده از گوشی‌های سری وان پلاس 9 می‌پردازیم.

سری وان پلاس 9

فناوری‌های جدید در گوشی‌های سری وان پلاس 9

شرکت وان پلاس با همکاری با Hasselblad توانسته است، دوربین‌های این سری را بسیار با کیفیت‌تر از گذشته تولید کند. این مشارکت تا سه سال آینده ادامه خواهد داشت و وان پلاس حدود 150 میلیون دلار در آزمایشگاه‌های (تحقیق و توسعه) خود در سراسر جهان سرمایه گذاری کرده است.

با توجه به گزارش‌ها و رندرهای منتشر شده از منابع مختلف، هیچ خطوط آنتنی در کنار نسخه معمولی گوشی وان پلاس 9 مشاهده نمی‌شود و با توجه به این موضوع این احتمال وجود دارد تا در گوشی OnePlus 9 از پلاستیک برای ساخت پنل پشتی این گوشی استفاده شده باشد. به هر حال ماژول دوربین این دستگاه طراحی بسیار زیباتری نسبت به گوشی OnePlus 8T خواهد داشت. لازم به ذکر است که گفته می‌شود طراحی گوشی‌های سری جدید وان پلاس مشابه طراحی گوشی‌های هوشمند OPPO Reno خواهد بود.

سری وان پلاس 9

با توجه به رندرهای منتشر شده انتظار می‌رود که گوشی OnePlus 9 Pro با دوربین چهارگانه و نسخه معمولی این سری با دوربین سه گانه در دسترس کاربران قرار بگیرند. گفته می‌شود که لوگو (آرم) Hasselblad در زیر ماژول دوربین‌های این دو دستگاه وجود دارد، به علاوه نسخه معمولی این سری با رنگ‌های آبی، بنفش و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که نسخه پرو این سری با رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار جهانی خواهند شد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، این سری دارای یک گوشی دیگر با نام وان پلاس 9 آر است. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این گوشی از سری وان پلاس 9 در دسترس نبوده و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی این گجت صبر کنیم.

سخت‌افزار احتمالی گوشی‌های سری وان پلاس 9

سری وان پلاس 9

در ادامه این مطلب به بررسی اطلاعات و شایعه‌های منتشر شده از سخت‌افزار احتمالی گوشی وان پلاس 9 و 9 پرو می‌پردازیم.

مشخصات گوشی One Plus 9

  • صفحه نمایش: نمایشگر تخت 6.55 اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +FHD، وجود بریدگی در گوشه بالا سمت چپ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • پردازنده: تراشه Qualcomm Snapdragon 888
  • دوربین: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 16 یا 50 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته در بریدگی نمایشگر
  • باتری: باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 65 واتی
  • حافظه داخلی و رم: رم حداقل 8 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 128 گیگابایت
  • نرم‌افزار: رابط کاربری OxygenOS 11 (جهانی) و سیستم عامل اندروید 11، رابط کاربری HydrogenOS 11 در نسخه چینی

مشخصات گوشی One Plus 9 Pro

  • صفحه نمایش: نمایشگر LTPO خمیده 6.7 اینچی از نوع AMOLED با کیفیت +QHD، وجود بریدگی در گوشه بالا سمت چپ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • پردازنده: تراشه Qualcomm Snapdragon 888
  • دوربین: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (Sony IMX789)، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: دوربین 32 مگاپیکسلی قرار گرفته در بریدگی نمایشگر
  • باتری: باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 65 واتی، شارژ 45 واتی بی‌سیم و شارژ معکوس
  • حافظه داخلی و رم: رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایت
  • نرم‌افزار: رابط کاربری OxygenOS 11 (جهانی) و سیستم عامل اندروید 11، رابط کاربری HydrogenOS 11 در نسخه چینی

قیمت گوشی OnePlus 9 Pro

انتظار می‌رود که قیمت گجت‌های سری وان پلاس 9 پرو از 600 دلار شروع شود و ارزان‌ترین مدل این سری با پردازنده Snapdragon 865 یا Snapdragon 870 در دسترس کاربران قرار بگیرد، این درحالی است که دو گوشی دیگر این سری با قیمت 799 دلار شروع شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، نسخه چینی این گجت یک روز دیرتر از نسخه جهانی آن معرفی خواهد شد، اما با این وجود انتظار می‌رود که نسخه جهانی این دستگاه در کشور‌های اروپایی و آسیایی عرضه شود. لازم به ذکر است که گزارش‌هایی درباره گوشی وان پلاس 9 آر وجود دارد و بر اساس این گزارش‌ها، انتظار می‌رود که این نسخه از سری گوشی‌های وان پلاس 9 تنها در هند و چین عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*