اسنپ دکتر

اسنپ دکتر به امکان پوشش بیمه تکمیلی مجهز شد

سرویس اسنپ دکتر به امکان پوشش بیمه تکمیلی مجهز شد تا کاربران بتوانند از پزشکان متخصص به صورت رایگان مشاوره پزشکی آنلاین بگیرند و هزینه‌های درمانی را با بیمه تکمیلی پرداخت کنند.

اسنپ در راستای سهولت دسترسی کاربران به خدمات پزشکی از راه دور امکان استفاده از بیمه‌های تکمیلی برای مشاوره پزشکی را به سرویس اسنپ دکتر اضافه کرد. هم‌اکنون این امکان با همکاری بیمه سامان شروع شده و به زودی سایر بیمه‌ها نیز به این سرویس اضافه خواهند شد. کاربران به واسطه اضافه شدن این قابلیت به اسنپ دکتر قادرند رایگان از پزشکان متخصص، مشاوره پزشکی آنلاین دریافت کنند و هزینه‌های درمانی را توسط بیمه تکمیلی پرداخت نمایند.

خدمات آنلاین پزشکی اسنپ دکتر در دوران کرونا

بدون شک استفاده از خدمات آنلاین پزشکی در دوران کرونا یکی از نیازهای اصلی مردم محسوب می‌شود که سرویس «پزشک و مشاور» اپلیکیشن اسنپ این امکان را برای کاربران به خوبی ارائه کرد، اما تامین هزینه‌های درمان برای کاربران یک دغدغه مهم به‌شمار می‌رود که با کمک بیمه‌های درمانی می‌توان این دغدغه را برطرف کرد.

در همین راستا اسنپ دکتر برای پاسخ به این دغدغه کاربران طی همکاری با بیمه سامان برای نخستین بار در ایران امکان استفاده از بیمه تکمیلی را در خدمات آنلاین پزشکی فراهم کرد. هم‌اکنون دارندگان بیمه تکمیلی سامان که یکی از بیمه‌های پیشرو در خدمت‌رسانی محسوب می‌شود می‌توانند در سراسر کشور از خدمات درمانی آنلاین اسنپ‌دکتر استفاده کنند. بیمه‌شدگان قادرند با استفاده از باقی‌مانده پوشش ویزیت در بیمه نامه، تا سقف 150 هزار تومان یا 5 بار مشاوره رایگان با پزشک متخصص از خدمات اسنپ دکتر بهره‌مند شوند. کاربران برای استفاده از این سرویس باید از اپلیکیشن اسنپ گزینه «پزشک و مشاور» را انتخاب نمایند.

در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از خدمات پزشکی از راه دور یک راهکار جدید به‌شمار نمی‌رود، اما پوشش بیمه برای این خدمات همچنان یک چالش مهم محسوب می‌شود. در همین راستا با شیوع کرونا و نیاز مردم به استفاده از خدمات درمانی از راه دور وقت آن است تا تصمیم‌گیرندگان این حوزه با این چالش مواجه شوند و نیاز مردم به عنوان یک اولویت مهم در نظر بگیرند. استفاده از بیمه‌های تکمیلی برای خدمات درمانی آنلاین باعث می‌شود در این شرایط بحرانی رفت‌وآمدهای غیرضروری کاهش پیدا کند و به خوبی به نیازهای درمانی کاربران پاسخ داده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*