خودرو سایپا کوییک

خودرو سایپا کوییک موفق به کسب چهار ستاره کیفی شد

خودرو سایپا کوییک موفق شده است تا در آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای اولین بار چهار ستاره کیفی را دریافت کند.

خودرو سایپا کوییک که یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت سایپا محصوب می‌شود موفق شد تا در آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای اولین بار چهار ستاره کیفی را دریافت نماید.

پیشرفت خودرو سایپا کوییک از نظر کیفی

بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که مربوط به خودروهای تولید داخل در بهمن ۱۳۹۹ است، خودرو کوییک تولید شرکت خودروسازی سایپا در رده سطح قیمتی ۵ ، برای اولین بار موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است.

آزمون‌های یاد شده در حوزه‌های تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهیزات داخلی، صداهای غیر عادی، نفوذ آب، بدنه، رنگ، تجهیزات الکتریکی، فنربندی و تزئینات داخلی و خارجی انجام شده است که سایپا کوییک در تمام آزمون‌های فوق توانسته با ارتقای عملکرد و ثبت نمرات بهبود چهار ستاره کیفی را دریافت نماید.

شرکت خودروسازی سایپا برای بهبود سطح رضایت‌مندی مشتریان، با وجود تحریم‌های ناعادلانه و همچنین محدودیت‌های ناشی از فراگیری ویروس کرونا، توانسته تا از طریق اتخاذ تمهیدات مستمر اقدام به استقرار یک نظام کیفیت جدید نماید و علاوه بر توسعه ارزیابی‌ها در خطوط تولید با هدف رشد کیفی محصولات، فرآیند بازرسی‌ها و آزمون‌های کیفی و عملکردی خودروهای خود را بهبود بخشد و در سطح مناسب نگه دارد.