نوروز 1400 مبارک ؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت فرارسیدن سال جدید

فرارسیدن بهار و نوروز 1400 بر تمام همراهان گجت نیوز مبارک؛ یک سال دیگر افتخار این را داشتیم که در کنارتان باشیم.

سال جدید از راه رسید تا زمین نفس تازه‌ای بکشد، طبیعت جان دوباره‌ای بگیرد، درختان بار دیگر بارور شوند و در این رویش سبز انگیزه و امید تازه‌ای برای ادامه حیات پیدا کنیم. سال 1399، به غایت سال عجیب و تلخی بود. از سویی مشکلات اقتصادی گردش چرخ زندگی‌های‌مان را کندتر کردند و از سمتی دیگر ویروس کرونا حتی مجال شب‌نشینی‌ها و هم‌صحبتی را هم از ما گرفت؛ معیشت‌مان سخت بود، دشوارتر شد. اما در ابتدای بهار، در فصل غزل‌خوانی بلبل‌ها و قناری‌ها چندان مجال شِکوه و گلایه نیست. امیدواریم فراسیدن نوروز 1400 فرصت و دلیلی باشد برای زدودن غبار دشمنی‌ها، تلخ‌کامی‌ها، پشت سر گذاشتن غم‌های کهنه از همه مهم‌تر تلاش برای حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر؛ همانطور که هوشنگ ابتهاج عزیز می‌گوید: «بهار آمد بیا تا داد عمر رفته بستانیم / به پای سرو آزادی سر و دستی برافشانیم»

ما نیز مانند تمام انسان‌ها از عمق وجود دوست داریم هرچه زودتر سایه تاریک و چرکین ویروس کرونا از سرمان کم شود و در سال جدید بتوانیم نفس راحتی بکشیم. امیدواریم نوروز شروع یک سال پر از شادی، موفقیت و اتفاقات خوب برای همه شما عزیزان باشد و ما، اعضای تیم گجت نیوز نیز در دهمین سال تاسیس این وبسایت، تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر از همیشه در خدمت‌تان باشیم و سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

در سال گذشته صدها مطلب و ویدیو برای‌تان آماده کردیم و به خود می‌بالیم که نگاه‌های پرمهر و شریف شما، ما را خواندند و دیدند. تبریک صمیمانه خود را به مناسب فرا رسیدن سال 1400 به شما تقدیم می‌کنیم و برای‌تان آروزی سلامتی، شادکامی و عافیت داریم. امیدواریم در ماه‌های آتی نیز گجت نیوز را همراهی کنید تا در کنار یکدیگر مسیر سخت و دشوار ترقی را بی‌گزند طی کنیم.

سال نو مبارک