گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ آپدیت اندروید 11 و One UI 3.1 را دریافت کرد

گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ – Samsung Galaxy A70 به اندروید 11 و One UI 3.1 مجهز شدند. این گوشی سال ۲۰۱۹ همراه اندروید ۱۰ عرضه شده بود.

چندی پیش شرکت سامسونگ اعلام کرد که بیشتر گوشی‌های هوشمند خود را به جدیدترین سیستم عامل و رابط کاربری مجهز خواهد کرد. پس از گذشت چند هفته این شرکت به روزرسانی اندروید 11 و وان یو آی 3.1 را برای گوشی Galaxy A70 منتشر کرد. این دستگاه در سال 2019 عرضه شد و در ماه فوریه (بهمن) سال گذشته آپدیت اندروید 10 را دریافت کرد.

این به روزرسانی فعلا در کشور اوکراین منتشر شده و به زودی اندروید 11 و OneUI 3.1 برای دیگر کاربران گوشی گلکسی A70 سامسونگ عرضه خواهد شد. در اوکراین این آپدیت برای شماره مدل A705FNXXU5DUC6 منتشر شد و کاربران برای دریافت نسخه جدید سیستم عامل و رابط کاربری، باید یک به روزرسانی 1.9 گیگابایتی را دانلود کنند.

گوشی گلکسی ای 70

لازم به ذکر است که این آپدیت نرم‌افزاری، شامل به روزرسانی امنیتی نیز می‌شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم این نسخه از نرم‌افزار برای گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ فعلا در اوکراین منتشر شده و کاربران باید برای دریافت این آپدیت چند روزی صبر کنند. ناگفته نماند که برای دریافت جدیدترین نسخه سیستم عامل و رابط کاربری گوشی هوشمند خود باید به قسمت تنظیمات رفته و سپس گزینه به روزرسانی نرم‌افزار را انتخاب کنید. اگر آپدیت جدیدی برای دستگاه شما منتشر شده باشد، می‌توانید در این قسمت آن را  دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*