سیستم iDrive 8 بی ام و

سیستم iDrive 8 بی ام و با قابلیت‌های جدید معرفی شد

سیستم iDrive 8 بی ام و با قابلیت‌های جدید معرفی شد. طبق گفته BMW نسخه جدید این سیستم ارتباط راننده و خودرو را وارد آینده‌ای دیجیتال می‌کند.

سیستم iDrive 8 بی ام و نخستین بار سال گذشته همراه با کراس اوور الکتریکی iX مدل 2022 معرفی شد و اکنون این خودروساز آلمانی جزئیات بیشتری از این سیستم را منتشر کرده است. بی ام و اعلام کرد جدیدترین نسل سیستم iDrive از سیستم عامل 8 بی ام و بهره می‌برد که می‌تواند ارتباط راننده و خودرو را وارد آینده‌ای دیجیتال کند.

مشخصات سیستم iDrive 8 بی ام و

سیستم iDrive 8 بی ام و

این سیستم جدید از یک نمایشگر منحنی جدیدی بهره می‌برد که متشکل از پشت‌آمپرهای دیجیتالی 12.3 اینچی و نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی 14.9 اینچی است. این دو نمایشگر از یک قاب مشترک سود می‌برند و طراحان برای رعایت ارگونومیک مقداری این نمایشگر را به سمت راننده زاویه داده‌اند.

سیستم iDrive 8 بی ام و

سیستم iDrive 8 بی ام و به عملکردهای متعددی مجهز است و به همین دلیل رانندگان از تجربه جدیدی بهره خواهند برد. این سیستم به رانندگان خوش‌آمد می‌گوید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده رانندگان را به خودرو دعوت خواهد کرد. همچنین رانندگان در زمان ورود به خودرو با اینترفیس گرافیکی جدیدی مواجه می‌شوند که از رنگ‌های مدرن و بافت و فرم آینده نگرانه‌ای برخوردار است. این نمایشگرها اطلاعات اصلی را آسان‌تر از قبل به نمایش می‌گذارند. طبق اعلام بی ام و، این روش باعث می‌شود تا راننده با نگاهی سریع به صفحه‌نمایش به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کند.

سیستم iDrive 8 بی ام و

طبق اعلام بی ام و، این دو نمایشگر کاملا قابل سفارشی‌سازی خواهند بود؛ چرا که سه طرح و ویجت‌های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته شده است. طراحی این سیستم به شکل دینامیکی در مرکز نمایشگر اطلاعات تغییر خواهد کرد تا اطلاعات انفرادی قابل انتخاب را به نمایش بگذارد. طراحی فوکوس این سیستم نیز کاملا مطابق با نیاز کاربران است. همچنین این سیستم از طراحی گالری بهره می‌برد که می‌تواند اطلاعات رانندگی را به شیوه‌ای متفاوت نشان دهد.

سیستم iDrive 8 بی ام و

سیستم iDrive 8 بی ام و به مدیا پلیر بازنگری شده و طراحی مینیمالیستی‌تر از قبل مجهز شده است. همچینن طراحان از الگوریتمی برای انتخاب رنگ مطابق با موزیک در حال پخش استفاده کرده‌اند. دستیار شخصی هوشمند بی ام و اکنون نقش مهم‌تری دارد و در نسخه جدید کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خود برای آن نام مشخصی را تعیین کنند.

سیستم iDrive 8 بی ام و

دستیار شخصی هوشمند بی ام و اکنون از ظاهر جدیدی نیز بهره می‌برد که متشکل از نورهایی با ابعاد و سطوح روشنایی مختلف است. این نورها همانند حباب بوده و بر اساس اعلام بی ام و جذابیت متفاوتی دارند که احساسات مختلف را به نمایش می‌گذارند. سیستم iDrive 8 بی ام و رانندگان را از طریق بی ام و ID شناسایی خواهد کرد.

سیستم iDrive 8 بی ام و

این سیستم دارای عملکرد ناوبری بوده که می‌تواند با بررسی عادات رانندگان بفهمد مقصد شما کجاست؛ برای مثال این سیستم به شکل خودکار مسیر حضور در اداره یا خانه را به شما نشان می‌دهد. به کمک این سیستم میزان دکمه‌های فیزیکی در کابین نیز در محصولات جدید بی ام و کاهش پیدا کرده است. بی ام و وعده داده است که این سیستم با گذشت زمان هوشمند‌تر خواهد شد که البته به‌روزرسانی آن از طریق راه دور انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*