گوشی ریلمی GT Neo

لیست جدید TENAA گوشی ریلمی GT NEO را نشان می‌دهد

اخیرا لیستی از شرکت TENAA منتشر شده که نشان از یک گجت مرموز که به احتمال زیاد گوشی ریلمی GT NEO باشد را می‌دهد.

حدودا هفته پیش بود که گوشی ریلمی GT پس از مدت‌ها شایعه و اطلاعات لو رفته معرفی شد؛ با این حال طولی نکشید که اخبار و شایعه‌های جدید درباره مدل دیگری از این گجت با عنوان ریلمی GT Neo منتشر شد که ظاهرا با چیپ پرچمدار دایمنسیتی 1200 عرضه می‌شود.

گوشی ریلمی GT Neo

گوشی ریلمی GT Neo

این گجت که با نام RMX3116 در لیست TENAA ظاهر شده، قابلیت‌های جالبی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر با گوشه‌های خمیده و منحنی شکل اشاره کرد. همچنین به مانند مدل پایه ریلمی GT، این گجت نیز دارای یک نمایشگر 6.55 اینچی با دوربین سلفی طرح حفره‌ای است که در قسمت بالا چپ صفحه قرار دارد؛ قابلیتی که بیشتر در گوشی‌های گوگل پیکسل دیده بودیم و احتمالا در پرچمدار جدید آن نیز خواهیم دید.

با این حال ظاهرا نمایشگر ریلمی GT Neo از نوع آمولد بوده و دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است. همچنین صفحه پشتی دستگاه، شباهت بسیار زیادی را با مدل پایه ریلمی GT دارد؛ به نحوی که قاب دوربین آن شامل سه لنز خواهد بود که در کنار یک فلش LED قرار دارد. ابعاد این گجت طبق لیست ارائه شده 159.9 x 73.4 x 7.8 میلی‌متر بوده و منبع انرژی آن، یک باتری ۴,۴۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که با سرعت ۶۵ وات شارژ خواهد شد.

از نظر مشخصات نرم‌افزاری نیز این گوشی با اندروید 11 عرضه خواهد شد که در رابط کاربری Realme UI 2.0 قابل استفاده خواهد بود.

با وجود همه این داده‌ها، هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این دستگاه در نظر گرفته نشده و در لیست TENAA نیز موردی ذکر نشده است. درحالی که اگر مدل نام‌برده RMX3116 واقعا همان ریلمی GT Neo بوده و همراه با چیپ دایمنسیتی 1200 عرضه شود، می‌توان پیش‌بینی خود مدیاتک (سازنده چیپ) را در نظر گرفت که اظهار کرده بود یک گوشی ریلمی با قوی‌ترین پردازنده این شرکت در اواخر ماه مارس (اواخر اسفند تا اواسط فروردین) معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*