گوشی گلکسی ای 72

تاریخ عرضه گلکسی ای ۷۲ سامسونگ مشخص شد

تاریخ عرضه گلکسی ای ۷۲ سامسونگ مشخص شد. Samsung Galaxy A72 یک گوشی میانرده با مشخصاتی جذاب نظیر نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

سرانجام گوشی Galaxy A72 به صورت رسمی توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد، این گجت به صفحه نمایش 90 هرتزی مجهز شده و از یک باتری با ظرفیت بالا برخوردار است. به گفته سامسونگ اگر کاربران از میان‌رده جدید این شرکت استفاده معمولی داشته باشند، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند می‌توان تا دو روز پاسخگوی نیاز کاربران باشد. لازم به ذکر است که چندین پیشرفت چشمگیر در بخش دوربین نسبت به سری‌های قبلی وجود داشته و این تغییرات باعث تفاوت زیادی میان این دو دستگاه می‌شوند. قسمت جالب قیمت این گجت است که سامسونگ قصد دارد که گوشی گلکسی A72 را با قیمت 449 یورو (537 دلار) به بازار عرضه کند.

گوشی گلکسی ای 72

این گوشی هوشمند هنوز در آمریکا معرفی نشده و انتظار می‌رود که به زودی سامسونگ میان‌رده جدید خود را در این کشور معرفی و عرضه کند. نسخه 5G گوشی Galaxy A71 سامسونگ در تابستان عرضه شد و با توجه به این موضوع این احتمال وجود دارد که در همین فصل، نسخه 5G گوشی گلکسی ای 72 سامسونگ عرضه شود. میان‌رده جدید این کمپانی در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی وارد بازار جهانی خواهد شد، همچنین شما می‌توانید چهار رنگ این گجت هوشمند را در تصویر زیر مشاهده کنید.

گوشی گلکسی ای 72

تاریخ عرضه گلکسی ای ۷۲

این میان‌رده جذاب شرکت سامسونگ در روز گذشته یعنی 17 مارس (27 اسفند) در یک رویداد مجازی معرفی شد، هم اکنون از طریق سایت Samsung.com در انگلستان و اروپا قابل خرید بوده و همانطور که در بالا اشاره کردیم فعلا این گجت در آمریکا در دسترس کاربران قرار ندارد.

قیمت گوشی گلکسی A72

در حال حاضر میان‌رده جدید سامسونگ تنها در دسترس کاربران اروپایی قرار دارد و این کاربران می‌توانند گجت جدید کمپانی سامسونگ را خریداری کنند. در انگلستان نیز گوشی Galaxy A72 با قیمت 419 پوند در سایت سامسونگ در دسترس کاربران قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*