گوشی وان پلاس ۹ پرو

گوشی وان پلاس ۹ پرو به صورت بی‌سیم زیر ۴۵ دقیقه شارژ می‌شود

خبر می‌رسد گوشی وان پلاس ۹ پرو – OnePlus 9 Pro به صورت بی‌سیم با توان ۵۰ واتی شارژ می‌شود و کمتر از ۴۵ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد.

کمپانی وان پلاس هفته آینده از گوشی‌های جدید خودش رونمایی خواهد کرد. ما مشتاقیم از نزدیک با این محصولات که شامل سه گوشی وان پلاس ۹، ۹ پرو و ۹ آ به علاوه ساعت هوشمند وان پلاس واچ هستند ملاقات کنیم.

بیشتر بخوانید:

هرآنچه که از گوشی‌های سری وان پلاس ۹ انتظار داریم

گوشی وان پلاس ۹ پرو نسل جدید فناوری شارژ بی‌سیم این شرکت را به رخ خواهد کشید که با شارژر بی‌سیم ۵۰ وات وان پلاس سازگار است. این شارژر به گوشی امکان شارژ بی‌سیم با توان ۵۰ وات را می‌دهد تا تنها در عرض۴۳ دقیقه شارژ دیوایس از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد.

شارژر بی سیم گوشی وان پلاس ۹ پرو

این سریع‌تر از سرعت اکثر گوشی هایی است که به صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شوند. بنابراین حتی بدون یک کابل شارژ هم می‌توانید گوشی خود را بدون دردسر با سرعت بسیار زیادی شارژ کنید. برای دستیابی به این سرعت شارژ بالا تنها کافیست شارژر بی‌سیم ۵۰ وات وان پلاس که همراه با گوشی‌های سری OnePlus 9 معرفی می‌شود را تهیه کنید.

گفته می‌شود این شارژر به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را به دو حالت افقی یا عمودی قرار دهید. این حالت کمک می‌کند دیدن فیلم همزمان با شارژ شدن گوشی آسوده شود. با توجه به توان بالایی که این شارژر مصرف می‌کند، وان پلاس یک فن را هم در داخل آن تعبیه کرده است. صدای این شارژر زیاد است، اما دارای یک حالت مخصوص شب است که می‌توانید هنگامی که قصد قرار دادن گوشی در کنار تخت خواب خود را داشته باشید آن را فعال کنید.

شارژر بی سیم گوشی وان پلاس ۹ پرو

البته نباید فراموش کنید که این توان شارژ بالا تنها مختص به گوشی وان پلاس ۹ پرو است و مدل ۹ معمولی فقط با توان ۱۵ وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. نیازی به گفتن نیست که هر دو گوشی با شارژرهای بی‌سیم Qi سازگار هستند.

گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو از شارژ سیمی ۶۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. به لطف این فناوری شما می‌توانید با یک کابل شارژ، گوشی خود را در عرض تنها ۲۹ دقیقه به شارژ کامل برسانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*