ایسوس زنبوک ۱۳ اولد

لپ تاپ باریک ایسوس زنبوک ۱۳ اولد با پورت‌های متنوع معرفی شد

لپ تاپ ایسوس زنبوک ۱۳ اولد – Asus ZenBook 13 OLED با پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل، بدنه بسیار باریک و یک تاچ پد نوآورانه رونمایی شد.

لپ تاپ ایسوس زنبوک ۱۳ اولد (UX325) که اخیراً توسط ایسوس وارد بازار شده، سبک‌ترین لپ تاپ OLED در جهان نیز شناخته می‌شود. بدنه‌ی بسیار باریک با شاسی‌های فلزی خاکستری براق، قیمت ۹۰۰ دلاری و قدرت گرفتن از تراشه‌های نسل یازدهمی اینتل همگی از جمله ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ‌ها هستند.

ابعاد این لپ تاپ فوق باریک ۳۰۴ در ۲۰۳ در ۱۳.۹ میلی‌متر است و وزن آن نیز ۱.۱ کیلوگرم خواهد بود. کیبورد به کار رفته در این مدل بزرگ‌تر از دیگر مدل‌های زنبوک ۱۳ است و این فضای بزرگ‌تر به سازنده اجازه داده برخی کلیدهای کاربردی اضافه‌تر را به گوشه سمت راست صفحه کلید اضافه کند. لولای ErgoLift نیز به این کیبورد کمک می‌کند وقتی نمایشگر را باز می‌کنید، در زاویه مناسبی قرار بگیرد.

ایسوس زنبوک ۱۳ اولد

نمایشگر این لپ تاپ، درخشان‌ترین بخش آن است. ایسوس از یک پنل اولد ۱۳.۳ اینچی با روشنایی ۴۰۰ نیت روی این لپ تاپ استفاده کرده است. در اینجا از رنگ‌های Pantone Validated پشتیبانی می‌شود و ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 پوشش داده می‌شود، در حالی که ایسوس زنبوک ۱۳.۳ اینچی اولد گواهی TUV Rheinland را برای خروجی نور آبی کم دریافت کرده است. این پنل رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD) و حاشیه‌های ۲.۹ میلی‌متری را ارائه می‌کند. ضمن اینکه کارت گرافیک Intel Iris Xe وظیفه مدیریت آن را بر عهده دارد.

در کنار حضور پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7 زیر قاب این دیوایس، تا ۱۶ گیگابایت رم ۴۲۶۶ مگاهرتزی LPDDR4X و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی PCIe 3.0 x2 NVMe SSD نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ایسوس زنبوک ۱۳ اولد

علیرغم ابعاد بسیار کوچکی که دارد، این لپ تاپ دو درگاه USB-C تاندربولت ۴ را در خود جای داده است. این درگاه‌ها از سیستم شارژ USB-C Easy Charge ایسوس نیز پشتیبانی می‌کنند که به لپ تاپ اجازه می‌دهد از طریق یک کابل USB-C شارژ شود. علاوه بر این یک درگاه USB 3.2 Type-A نیز روی لپ تاپ ایسوس قرار گرفته است، در حالی که شام یک پورت فول سایز HDMI 2.0 و یک کارتخوان microSD را نیز در اختیار خواهید داشت. در بخش ارتباطی نیز می‌تواند به فناوری‌های بی‌سیم وای فای ۶ و بلوتوث ۵ اشاره کرد.

ایسوس از یک باتری ۶۷ وات روی این لپ تاپ استفاده کرده که می‌تواند تا ۱۳ ساعت شارژدهی داشته باشد. یک آداپتور ۶۵ وات نیز در داخل جعبه دستگاه قرار دارد. ایسوس ZenBook 13 OLED می‌تواند تا ۳ نمایشگر اکسترنال را به علاوه نمایشگر خوددیوایس، از طریق درگاه تاندربولت ۴ و HDMI هندل کند. پروفایل‌های مختلفی نیز برای فن این دستگاه طراحی شده که شامل Whisper و Standard و Performance هستند و هر کدام سطح متفاوتی از سرعت و نویز را ارائه می‌کنند.

دوربین وب‌کم مادون قرمز روی این لپ تاپ از Windows Hello پشتیبانی می‌کند. یک میکروفون با قابلیت حذف نویز نیز در اینجا قرار دارد و اسپیکرهای آن توسط شرکت Harman Kardon تنظیم شده‌اند. در داخل تاچ پد این لپ تاپ کلیدهای عددی نهفته است که وقتی ماشین حساب فعال می‌شود یا روی اسناد کار می‌کنید، فعال می‌شود.

ایسوس زنبوک ۱۳ اولد

قیمت لپ تاپ ایسوس زنبوک ۱۳ اولد

نسخه پایه لپ تاپ ایسوس زنبوک ۱۳ اولد با پردازنده Core i5 و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD دارای برچسب قیمتی ۷۹۹.۹۹ دلاری است. قیمت نسخه مجهز به پردازنده Core i7 با ۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه آن ۸۹۹.۹۹ دلاری است. این درحالیست که همین نسخه با ۱۶ گیگابایت رم ۱۰۵۸ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*