چت صوتی در تلگرام

محدودیت چت صوتی در تلگرام برداشته شد؛ رادیوی مجازی را تجربه کنید

در یک به‌روزرسانی جدید، محدودیت تعداد نفرات چت صوتی در تلگرام برداشته شد. علاوه بر این، چندین قابلیت جدید دیگر نیز به پیام‌رسان Telegram اضافه شده است.

همراه با یک به‌روزرسانی، قابلیت چت صوتی در تلگرام نیز ارتقاء پیدا کرد و اکنون تمام محدودیت‌ها در تعداد شرکت کنندگان از بین رفته است. Voice Chats اکنون در کانال‌های تلگرامی نیز در دسترس قرار گرفته‌اند. علاوه بر این مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نیز به این بخش تلگرام اضافه شده است. ادمین‌ها در گروه‌های عمومی و کانال‌ها اکنون می‌توانند میزبانی چت‌های صوتی را برای تعداد نامحدودی از شنونده به صورت زنده فعال کنند.

این به‌روزرسانی امکاناتی مثل فهرست غنی از شرکت کنندگان در کانال‌ها و چت‌های صوتی ضبط شونده را نیز ارائه می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند به چت‌های صوتی گوش کرده و از لینک‌های دعوت هم برای شنوندگان و هم برای شرکت کنندگان در چت صوتی استفاده کنند. اگر شما ادمین یک گروه عمومی یا کانال هستید،‌ می‌توانید لینک‌های دعوت «که چت صوتی را باز می‌کنند» را ایجاد کنید و لینک‌ها را برای شنوندگان و شرکت کنندگان در چت صوتی از یکدیگر تفکیک کنید.

چت صوتی در تلگرام

زمانی که وارد یک چت شدید، کاربران می‌توانند دست خود را بلند کرده و درخواست صحبت کنند. سپس ادمین اجازه صحبت کردن به آن ها را می‌دهد. یک تصویر متحرک کوتاه از دست بلند کردن هم در این لحظه به نمایش درمی‌آید.

ضبط کردن چت‌های صوتی خیلی ساده است. این چت‌های صوتی مثل یک فایل صوتی معمولی، بلافاصله در پیام‌های ذخیره شده بخش Saved Messages یافت می‌شوند. وقتی یک چت صوتی ضبط شود، یک چراغ قرمز نیز بعد از عنوان چت صوتی شما ظاهر خواهد شد.

جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام اجازه می‌دهد افراد مشهور در کانال‌ها به چت‌های صوتی اضافه شوند. این یکی از ده‌ها راه و روشی است که افراد مشهور می‌توانند از آن برای ارتباط با خوانندگان و شنوندگان خود از آن استفاده کنند.

اگر یک کاربر اندرویدی هستید، فهرست چت شما اکنون جسچرهای حرکتی جدیدی را به خودش خواهد دید. اگر یکی از آیتم‌های موجود در فهرست چت را به طرف چپ بکشید، شما می‌توانید انتخاب کنید که چه اتفاقی برای آن رخ دهد. شما می‌توانید یکی از گزینه‌های Pin (سنجاق کردن)، Archive (بایگانی)، Read (خواندن)، Mute (بی‌صدا)، Delete (حذف) یا Change Folder (تغییر پوشه) را انتخاب کنید.

قابلیت ادامه پخش برای ویدیوها و فایل‌های صوتی نیز اکنون به پیام‌های صوتی اضافه شده است. پیش از این، چنین قابلیتی فقط برای ویدیوها و آهنگ‌ها وجود داشت، اما اکنون می‌توانید پیام‌های صوتی را هم از ادامه پخش کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*