تجارت موبایل ال جی

بر اساس گزارش‌های جدید تجارت موبایل ال جی احتملا تعطیل خواهد شد

به نظر می‌رسد تعطیلی تجارت موبایل ال جی تصمیم جدید این کمپانی بزرگ کره‌ای به جای فروش آن به یک کمپانی دیگر است.

با وجود این که ال جی در گذشته از پرفروش‌ترین برندهای گوشی در دنیا محسوب می‌شد، اما رفته رفته محبوبت خود را از دست داد و علی رغم حفظ نوآوری‌ دیگر نتوانست موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کند.

این کمپانی از دیرباز تا به امروز همواره گوشی‌هایی با طراحی‌های منحصر به فرد معرفی و بسیاری از فناوری‌های نوینی که امروزه در همه گوشی‌ها یافت می‌شوند را نخستین بار در گوشی‌های ال جی شاهد بودیم؛ برای مثال می‌توان به ال جی پرادا اشاره کرد که نخستین گوشی لمسی دنیا با نمایشگر خازنی بود.

این کمپانی طی سال‌های اخیر نیز گوشی‌های متفاوت دیگری همچون گوشی ماژولار G5 و یا ال جی وینگ با دو نمایشگر را به بازار عرضه کرد که هیچ کدام موفق به ترغیب مشتریان برای خریدشان نشدند. تا جایی که این برند با اصالت در برخی کشورهای همچون چین کاملا ورشکست و ناچار به ترک آن بازار شد.

اوایل سال میلادی جاری رییس ال جی اظهار داشت که تمام گزینه‌های ممکن برای جلوگیری از ضرردهی بیشتر بخش موبایل را در نظر خواهد گرفت. شکست‌های مکرر ال جی در این بازار سبب شد تا غول کره‌ای از آن موقع به فکر فروش تجارت موبایل خود به یک کمپانی دیگر باشد. با این حال بر اساس گزارش‌های اخیر، گفتگوها مابین ال جی و گروه فولکس واکن از آلمان و وینگروپ از ویتنام که در نظر داشتند این تجارت را به مالکیت خود آورند موفقیت آمیز نبود.

گویا ال جی پیشتر در ماه فوریه 2021 نیز توسعه گوشی هوشمند جدید خود که نمایشگر رول شونده داشت را متوقف کرده است. این گوشی قرار بود آخرین تلاش ال جی برای بیرون کشیدن خود از منجلاب باشد. اما اکنون به نظر می‌رسد قصد عرضه هیچ گوشی هوشمند دیگری را در نیمه اول سال میلادی جاری ندارد. به عبارتی ال جی فعلا قصد عرضه گوشی جدیدی ندارد و به زودی تا ماه آوریل تصمیم نهایی خود را به صورت عمومی اعلام و کارکنانش را مطلع خواهد کرد.

تجارت موبایل ال جی

البته از سوی دیگر چند روز پیش کارگروه تخصصی بلوتوث خبر از عرضه یک گوشی هوشمند رول شونده با شناسه LM-R910N از سوی ال جی داد که به بلوتوث 5.2 مجهز است. سخنگوی این کمپانی نیز اعلام کرد که توسعه گوشی رول شونده ال جی موسوم به ال جی رولیبل متوقف نشده است. متاسفانه آن چه که تا این جای کار می‌دانیم تایید نشده است. پس بایستی تا انتشار اطلاع قابل استناد و جزئیات بیشتر در باره این موضوع همچنان صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. HTC , LG , SONY , SHARP
    این شرکت‌ها در فروش موبایل یه درد مشترک دارند و اون هم اینه که اونها از پذیرش این حقیقت سر باز میزنند که دیگه رهبران بازار نیستند و مردم مجبور نیستند هنگام خرید گوشی‌های این برندها “پول برند” پرداخت کنند. به عنوان یک کاربر موبایل که از بودجه محدود هنگام خرید برخورداره (شایان ذکر است که بسیاری از مردم در همین رده از مشتری ها جای می‌گیرند) شخصا” پرداخت پول برای برند رو زورگیری کمپانی‌ها فرض میکنم و خوب هیچ کس دوست نداره پول زور بده.
    همین، این کمپانی ها فقط باید روی قیمت محصولاتشن تجدید نظر کنند تا بقاشون تضمین بشه.