یواز پاتریوت

نخستین سری یواز پاتریوت به مشتریان تحویل داده شد + تعیین قیمت در بازار آزاد

نخستین سری یواز پاتریوت در حالی به مشتریان تحویل داده شد که مالکان این شاسی بلند روسی در بازار آزاد برای آن قیمت دو برابر نرخ مصوب را در نظر گرفتند.

شرکت سروش دیزل مدتی است که محصولات شرکت روسی یواز را در بازار ایران به فروش می‌رساند که شاسی بلند یواز پاتریوت یکی از معروف‌ترین این محصولات محسوب می‌شود. این شاسی بلند آفرودی دارای فناوری ساخت قدیمی بوده و استفاده از آن فقط برای ارگان‌های دولتی مفید خواهد بود، اما شرکت سروش دیزل آن را در بازار خودروهای شخصی نیز عرضه کرده و نخستین سری از آن به دست مشتریان رسیده است. البته در بازار آزاد برای این شاسی بلند روسی قیمت گزافی را در نظر گرفتند که در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد

یواز پاتریوت

شرکت سروش دیزل برای یواز پاتریوت قیمت رسمی 650 میلیون تومانی را در نظر گرفته بود که با چنین قیمتی می‌توان این شاسی بلند روسی را رقیبی برای سانگ یانگ کوراندو و سوزوکی گرند ویتارا دانست، اما مالکان یواز پاتریوت صفر کیلومتر در آگهی‌های فروش برای آن قیمتی دو برابر نرخ مصوب را در نظر گرفتند؛ برای مثال در یکی از آگهی‌های فروش این خودرو در سایت دیوار برای نسخه صفر کیلومتر با رنگ مشکی این خودرو قیمت حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده که چنین قیمتی بسیار فراتر از حد انتظار است.

یواز پاتریوت

هرچند که وضعیت بازار خودرو در حالت عادی خود قرار ندارد، اما بعید به نظر می‌رسد برای این شاسی بلند روسی با قیمت 1 میلیارد و 500 تومانی تقاضایی ایجاد شود چون این خودرو ارزش پرداخت چنین قیمتی را نخواهد داشت. گفتنی است یواز پاتریوت یک خودرو تازه وارد در بازار ایران بوده که شرایط ارائه خدمات پس از فروش و تدوام تولید آن نیز مشخص نیست. همچنین فناوری این خودرو قدیمی است و امکانات رفاهی مطلوبی در برابر رقبای چینی خود ارائه نمی‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*