نمایشگر می پد 5

اطلاعاتی از نمایشگر تبلت شیائومی می پد 5 فاش شد

اطلاعات تازه‌ای از نمایشگر تبلت شیائومی می پد 5 فاش شده است. Mi Pad 5 امسال با یک نمایشگر ۱۱ اینچی و نرخ تازه‌سازی بالا عرضه می‌شود.

چندی پیش بود که مشخصات Xiaomi Mi Pad 5 فاش شد. آخرین سری تبلت‌های شیائومی، می پد 4 و می پد 4 پلاس بود که در سال 2018 معرفی شدند. به نظر می‌رسید که شیائومی بازار تبلت‌ها را رها کرده باشد اما اکنون مشخص شده است اینگونه نیست. امروز یک منبع معتبر چینی تولید تبلت شیائومی را تایید کرده و جزییاتی نیز از نمایشگر می پد 5 منتشر کرده است.

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، شیائومی می پد 5 از صفحه نمایش 11 اینچی با نرخ تازه سازی بالا بهره خواهد برد. نسل قبلی تبلت‌های شیائومی، یعنی Mi Pad 4 و Mi Pad 4 Plus به ترتیب دارای صفحه نمایش‌های 8 و 10.1 اینچی با نرخ تازه سازی 60 هرتز بودند.نمایشگر می پد 5

به عبارت دیگر، ابعاد تبلت شیائومی مشابه با iPad Air 4th Gen (با نمایشگر 10.9 اینچی) و iPad Pro (با نمایشگر 11 اینچی) خواهد بود. همچنین بنابر ادعای این منبع، می پد 5 از قابلیت Xiaomi Device Control پشتیبانی خواهد کرد که مشابه با ویژگی HUAWEI Multi-screen Collaboration خواهد بود.

شیائومی 29 مارس (9 فروردین) رویدادی برای معرفی گوشی‌های Mi 11 Lite 5G، گوشی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra خواهد داشت. هنوز زمان دقیق معرفی این تبلت مشخص نشده است و باید ببینیم این تبلت نیز در این تاریخ معرفی خواهد شد یا شیائومی زمان دیگری را مد نظر دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*