گوشی می 11 لایت

تصاویری از نسخه 5G گوشی می 11 لایت شیائومی در TENAA منتشر شد

شیائومی تایید کرده است که در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) رویدادی برگزار خواهد و این احتمال وجود دارد که گوشی می 11 لایت – Mi 11 Lite را در این رویداد معرفی کند.

به تازگی شایعه‌هایی مبنی بر معرفی نسخه لایت از سری می 11 منتشر شده و تصاویری توسط TENNS در اینترنت منتشر شده که این شایعه‌ها را تایید می‌کنند.

گوشی می 11 لایت

اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند با شماره مدل M2101K9C در TENNA منتشر شد که انتظار می‌رود این دستگاه گوشی Mi 11 Lite 5G نام داشته باشد. در تصاویر منتشر شده در TENAA این دستگاه رنگ بسیار جذابی ندارد، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود که این دستگاه با سه رنگ دیگر یعنی سبز، زرد و مشکی عرضه شود. لازم به ذکر است که طراحی دوربین این دستگاه با مدل پایه این سری یعنی گوشی شیائومی می 11 یکسان خواهد بود.

در پنل پشتی گوشی می 11 لایت کلمه 5G و Xiaomi دیده می‌شود، ناگفته نماند که این دستگاه دارای یک مدل 4G نیز خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که هر دو نسخه از این گوشی با مشخصات یکسان و ضخامت 6.81 میلی متر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گفته می‌شود که گوشی می 11 لایت با ابعاد 160.53 در 75.72 در 6.81 میلی متر وارد بازار خواهد شد و با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید شیائومی از صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع AMOLED استفاده خواهد کرد. ناگفته نماند که این نمایشگر دارای کیفیت +FHD خواهد بود و از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وجود پردازنده Snapdragon 775G، بلوتوث 5.2، رم 6 و 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایت، باتری 4250 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 33 واتی اشاره کرد. همچنین این دستگاه با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 عرضه خواهد شد.

در سایت TENNA اطلاعات دیگری نیز از این دستگاه منتشر کرد، با توجه به این اطلاعات منتشر شده گوشی می 11 لایت از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز 5 مگاپیکسلی Telemacro بهره خواهد برد. به علاوه گوشی جدید شیائومی از دو سیم کارت و درگاه microSD پشتیبانی خواهد کرد و به دلیل ضخامت کم این دستگاه، این احتمال وجود دارد که از جک 3.5 میلی متری برخوردار نباشد. همچنین گفته می‌شود که قیمت پایه این گوشی 408 یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی همانند گوشی پرچمدار می بنجل 11بدنه ضعیف و طراحی چندش اوری داره
    می 11که تنها استعدادی که داشت داغ کردن بیش از حد بدنه بود با طراحی قاب دوربین زشت و چندش اور