شارژر وان پلاس Warp

هرآنچه لازم است درباره شارژر وان پلاس Warp و سایر لوازم جانبی این شرکت بدانید

همزمان با معرفی گوشی های سری وان پلاس 9 – OnePlus 9،‌ کمپانی سازنده از لوازم جانبی جدید شامل شارژر وان پلاس Warp، دسته‌های بازی (تریگر) و چند قاب مختلف رونمایی کرد.

پس از عرضه گوشی‌های سری وان پلاس 9، کمپانی سازنده این دستگاه چند گجت جدید برای این سری پرچمدار خود معرفی کرد، در ادامه به بررسی سه نمونه از این لوازم جانبی‌ها می‌پردازیم.

شارژر وان پلاس Warp

این شارژر جدید در رنگ سفید وارد بازار خواهد شد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را در دو حالت افقی و عمودی شارژ کند، ناگفته نماند این گجت دارای یک کابل USB-C است.

شارژر بی‌سیم جدید وان پلاس دارای توان حداکثر 50 وات بوده و می‌تواند گوشی OnePlus 9 Pro را در مدت زمان 43 دقیقه به طور کامل (از 1 تا 100 درصد) شارژ کند. اما لازم به ذکر است که تنها نسخه پرو این سری توانایی پشتیبانی از شارژ 50 وات را دارد و دیگر نسخه‌های این سری یعنی گوشی OnePlus 9 تنها توانایی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 15 وات را دارد. جالب است که بدانید دستگاه‌های نسخه قبلی این سری یعنی گوشی OnePlus 8 Pro می‌تواند از شارژر 30 بی‌سیم واتی پشتیبانی کند، با توجه به این موضوع شارژر بی‌سیم جدید وان پلاس برای تمام این دستگاه‌ها مناسب بوده و با همه آن‌ها سازگاری دارد.

این کمپانی اعلام کرده است که برای شارژ کردن گوشی وان پلاس 9 پرو، شما نیاز به یک آداپتور با توان 65 وات و پشتیبانی از پروتکل PD خواهید داشت. همانطور که در بالا اشاره کردیم این گجت با گوشی‌های دیگری نیز سازگاری خواهد داشت و در گوشی‌های هوشمند مورد نظر باید از فناوری پروتکل Qi و شارژ بی‌سیم 15 وات، پشتیبانی شده باشد.

همچنین این شارژر دارای یک حالت بی‌صدا بوده که در صورت فعال شدن توان شارژر به 15 وات کاهش پیدا خواهد کرد و صدای تولید شده از این گجت (صدای فن) کم‌تر از 23 دسی‌بل خواهد بود، ناگفته نماند که در این حالت روشنایی LED نیز کاهش پیدا می‌کند.

شارژر وان پلاس Warp

شارژر بی‌سیم جدید وان پلاس، می‌تواند گوشی‌های هوشمندی را که از قاب‌هایی با ضخامت کم‌تر از 2 میلی‌متر استفاده می‌کنند، شارژ کند. به علاوه این گجت دارای وزنی معادل 180 گرم بوده و کمپانی وان پلاس این دستگاه را به همراه یک کابل شارژ یک متری از نوع Type-C وارد بازار جهانی خواهد کرد و همچنین کاربران می‌توانند از آداپتور 65 واتی عرضه شده همراه جعبه گوشی وان پلاس 9 برای تامین انرژی این گجت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که شارژر وان پلاس Warp با قیمت 69.99 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و پس از معرفی این گجت، عرضه نسخه 30 واتی این شارژر بی‌سیم به بازار جهانی متوقف شد.

دسته‌های بازی (تریگر) وان پلاس

کمپانی OnePlus گجت دیگری برای کاربران علاقه‌مند به بازی معرفی کرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این دسته‌های بازی به قاب کناری (به قسمت بالایی در حالت افقی) گوشی متصل می‌شوند و با فشار دادن دکمه مورد نظر، همان اتفاقی که قرار است با لمس نمایشگر در بازی رخ دهد، اتفاق می‌افتد. ناگفته نماند که استفاده از این تریگرها بازی را برای کاربران ساده‌تر کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بازخورد بهتری از لمس کردن صفحه نمایش دستگاه داشته باشند.

شارژر وان پلاس Warp

به گفته وان پلاس، این گجت برای بازی‌هایی در سبک Battle Royale مانند PUBG ،Call of Duty و… طراحی شده و با گوشی‌های iOS و اندرویدی با ضخامت بیش از 11.5 میلی متر سازگار است. ناگفته نماند این گجت با قیمت 99 یورو (115 دلار) به فروش خواهد رسید،‌ با توجه به قیمت بسیار گران این دسته‌های بازی، انتظار می‌رود که قیمت اعلام شده اشتباه باشد و پس از ویرایش قیمت با 9.99 یورو در دسترس کاربران قرار بگیرد، این درحالی است که در هند این گجت تنها با قیمت 999 روپیه (13 دلار) به فروش می‌رسد.

قاب‌های سری وان پلاس 9

علاوه بر شارژر وان پلاس Warp و دسته‌های بازی، تعدادی قاب (گارد) برای گوشی‌های سری OnePlus 9 معرفی شده است. یکی از قاب‌های جدید که از طراحی سه بعدی در ساخت آن استفاده شده، با نام Droid در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، به علاوه کاربران می‌توانند این قاب را با قیمت 39.99 دلار خریداری کنند.

علاوه بر این قاب، دو گارد دیگر با نام‌های Karbon Bumper و Sandstone Bumper نیز معرفی شدند و کاربران می‌توانند این قاب‌ها را برای گوشی‌های وان پلاس 9 و 9 پرو خریداری کنند. قاب Karbon Bumper با قیمت 39.99 دلار و قاب Sandstone Bumper با قیمت 24.99 دلار عرضه خواهند شد.

ناگفته نماند که این گجت‌ها و قاب‌های جدید هنوز به مرحله فروش نرسیده‌اند و انتظار می‌رود که در هفته آینده کمپانی وان پلاس لوازم جانبی جدید خود را به بازار جهانی عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*