گوشی موتو جی 50

گوشی موتو جی 50 موتورولا با پشتیبانی از صفحه نمایش 90 هرتز عرضه خواهد شد

گوشی موتو جی 50 – Moto G50 موتورولا با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و صفحه نمایشی با کیفیت 720 پیکسل معرفی شد و این نمایشگر از نرخ تازه سازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

برخی از کاربران بر این باور بودند که اگر گوشی Moto G10 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند و به جای 150 یورو (175 دلار) با قیمت 250 یورو (300 دلار) وارد بازار می‌شد، می‌توانست دستگاه پر فروش‌تری باشد. با توجه به خواسته‌های کاربران شرکت موتورولا این اقدام را انجام داده و گوشی جدیدی با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G با نام Moto G50 معرفی کرد.

این دستگاه جدید شرکت موتورولا با استفاده از پردازنده Snapdragon 480 در اروپا عرضه خواهد شد، همانطور که در بالا اشاره شد این تراشه از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و به لطف وجود یک جفت هسته Cortex-A76 از چیپست Snapdragon 460 قدرتمندتر است، ناگفته نماند که این تراشه 8 نانومتری بوده و می‌تواند کاربران را در این بازه قیمتی راضی نگه دارد.

گوشی موتو جی 50 موتورولا، از یک نمایشگر 6.5 اینچی با کیفیت 720 پیکسل و نرخ نازه سازی 90 هرتزی برخوردار است و با قیمت حدودی 250 یورو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، به علاوه این گجت هوشمند به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است.

دوربین اصلی این گجت از سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که ماژول دوربین استفاده شده در این گجت با ماژول دوربین گوشی Moto G10 ظاهری مشابه دارد. این دستگاه از دوربین فوق عریض (اولترا واید) پشتیبانی نمی‌کند و تنها دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

همچنین به دلیل قیمت پایین این گجت، گوشی Moto G50 موتورولا از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید برای شارژر کردن باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه از آداپتور 10 وات عرضه شده همراه جعبه گوشی، استفاده کنند. لازم به ذکر است که موتورولا تایید کرده است که این گوشی هوشمند از شارژر 15 واتی پشتیبانی می‌کند، اما متاسفانه کاربران باید به صورت جداگانه این آداپتور را خریداری کنند.

جالب است که بدانید این دستگاه جدید شرکت موتورولا از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی کرده و همراه جعبه گوشی هوشمند جدید موتورولا یک هدفون نیز عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی موتو جی 50 می‌توان به پلاستیکی بودن بدنه، ضد آب بودن، درگاه USB-C و وجود حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد.

گوشی Moto G50 هفته آینده وارد بازار خواهد شد و به نظر می‌رسد که نسخه 64 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم با قیمت 250 یورو عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک نسخه دیگر با حافظه داخلی 128 گیگابایت خواهد بود و تنها در برخی از بازارها این نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این گوشی از درگاه microSD و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، اما کاربران در صورت استفاده از درگاه microSD تنها می‌توانند از یک سیم کارت استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*