تست مقاومت وان پلاس 9 پرو

تست مقاومت وان پلاس 9 پرو ؛ عملکرد خوب پرچمدار جدید OnePlus

در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست مقاومت وان پلاس 9 پرو را مشاهده کنید. این گوشی پرچمدار عملکرد خوبی در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر نشان می‌دهد.

شرکت وان پلاس به تازگی از گوشی پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 9 پرو – OnePlus 9 Pro رونمایی کرد. این گوشی مشخصات و امکانات بسیار خوبی دارد و توانسته نظر همه را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه پرچمدار جدید وان پلاس، همکاری آن با شرکت هاسلبلاد – Hasselblad است که وان پلاس نیز روی این همکاری بسیار مانور داده است. خیلی اوقات می‌بینیم که چنین همکاری‌هایی جنبه تبلیغاتی دارد و تاثیر زیادی روی عملکرد دستگاه نمی‌گذارد، اما ظاهرا این مورد فرق دارد. وان پلاس قرارداد سه ساله 115 میلیون دلاری با هاسلبلاد بسته تا پیشرفت بزرگی را در عملکرد دوربین گوشی پرچمدار خود ایجاد کند. گفتنی است هاسلبلاد طی همکاری با ناسا در عملیات آپولو، به این سازمان فضایی در گرفتن ویدیو و تصاویر از فضا کمک کرده بود.

اما از قابلیت‌های جذاب وان پلاس 9 پرو می‌گذریم و در این ویدیو می‌خواهیم مقاومت این گوشی قدرتمند در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر را بسنجیم. روی نمایشگر گوشی یک محافظ صفحه پلاستیکی قرار دارد و پس از درآوردن آن تست مقاومت گلس روی نمایشگر انجام شده است. نمایشگر این گوشی از محافظ گوریلا گلس استفاده می‌کند که در سطح 6 خش می‌خورد و خطوط عمیق‌تر در سطح 7 مشاهده می‌شود. پشت گوشی نیز از جنس شیشه است که ظاهری مانند آینه دارد و اثر انگشت و لکه‌ها را به خود جذب می‌کند. همچنین فریم میانی گوشی از جنس فلز است. در کل بدنه گوشی مقاومت خوبی در برابر خط و خش از خود نشان داده است. در نهایت به تست فشار می‌رسیم که همانطور در ویدیو مشاهده می‌کنید، گوشی در برابر خمیدگی از جلو و عقب آسیبی نمی‌بینید و ساختار اولیه خود را حفظ می‌کند.

در نتیجه، وان پلاس 9 پرو از تست مقاومت با موفقیت گذر می‌کند و به این ترتیب علاوه بر مشخصات و قابلیت‌های خوبی که دارد، در زمینه جنس بدنه و مقاومت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت وان پلاس 9 پرو را مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت وان پلاس 9 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*