بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021 معرفی شد

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021 معرفی شد. بنتلی کانتیننتال GT اسپید جدید اکنون نسبت به قبل اسپرت‌تر و پویاتر شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت بنتلی از خودرو کانتیننتال جی تی اسپید جدید پرده برداشت. بنتلی در خصوص محصول جدید خود اعلام کرد این نسخه فقط یک کانتیننتال سریع‌تر در خط مستقیم نخواهد بود؛ چراکه برای آن سیستم فرمان‌گیری چرخ‌های عقب و دیفرانسیل عقب با کنترل الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا این خودرو 2.3 تنی بتواند به آسانی از پیچ‌ها نیز عبور کند. این شرکت بریتانیایی برای بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021 تغییرات سخت‌افزاری متعددی را در نظر گرفته و به همین دلیل آن را پویاترین خودروی جاده‌ای در تاریخ صد ساله خود معرفی کرده است.

مشخصات بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

از مهم‌ترین تغییرات بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021 می‌توان به موتور 6 لیتری W12 توئین توربو آن اشاره کرد که اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 635 اسب بخار و گشتاور 660 نیوتن‌متر را به تولید برساند. در واقع قدرت این پیشرانه نسبت به کانتیننتال معمولی حدود 25 واحد اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

میزان گشتاور این پیشرانه با تغییری همراه نبوده و همانند قبل 900 نیوتن‌متر است، اما این افزایش قدرت باعث خواهد شد تا بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021 ظرف مدت 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد که نسبت به نسخه معمولی 0.1 ثانیه سریع‌تر است. همچنین حداکثر سرعت این نسخه 335 کیلومتر خواهد بود.

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

علاوه بر ارتقای پیشرانه، گیربکس 8 سرعت دو کلاچه این خودرو نیز با تغییراتی همراه شده تا در حالت رانندگی اسپرت شاهد تعویض سریع‌تر و تهاجمی‌تر دنده‌ها باشیم. طبق اعلام شرکت بنتلی، گیربکس این خودرو اکنون دنده‌ها را دو برابر سریع‌تر از نسخه معمولی تعویض خواهد کرد. همچنین سیستم تعلیق و فرمان نیز به شکل کامل مجددا تنظیم شده و سیستم فرمان‌گیری چرخ‌های عقب نیز در سرعت‌های پایین باعث افزایش چابکی خودرو و در سرعت‌های بالا باعث ارتقای پایداری خواهد شد.

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

شرکت بنتلی در این خودرو سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب را در کنار یک دیفرانسیل عقب الکترونیکی نصب کرده است و به همین دلیل این سیستم نسبت به مدلی که در سدان فلاینگ اسپار قرار دارد بسیار فعال‌تر خواهد بود. همچنین سیستم سواری پویای بنتلی نیز به کمک سیستم الکتریکی ۴۸ ولت، باعث کاهش بادی‌رول این خودرو ۲۲۷۳ کیلوگرمی خواهد شد. ترمزهای کربن سرامیکی جدید با کالیپرهای ۱۰ پیستونه وظیفه توقف این خودرو را بر عهده دارند.

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021 از لحاظ ظاهری نیز جذاب بوده و مواردی چون جلوپنجره مشکی، زیر رکابی‌های جدید، نوشته Speed روی گلگیرهای جلو و رینگ‌های ۲۲ اینچی براق باعث شده‌اند این خودرو نسبت به کانتیننتال معمولی تهاجمی‌تر به نظر برسد.

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

طراحان تمام تزئینات کرومی نسخه معمولی نظیر حلقه دور چراغ‌های جلو و زه پایین درها را در این مدل به رنگ مشکی درآورده‌اند. در کابین این خودرو نیز شاهد چرم دو رنگ خاص با دوخت لوزی شکل، استفاده از آلکانترا در صندلی‌ها، فرمان و قسمت‌هایی از داشبورد، نشان Speed در قسمت‌های مختلف و تریم آلومینیومی سفارشی در کنسول میانی هستیم که باعث ایجاد نمایی اسپرت شده‌اند.

بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید 2021

برای بنتلی کانتیننتال GT اسپید 2021 قیمت پایه 274 هزار و 900 دلار در نظر گرفته شده است که از کانتیننتال W12 معمولی حدود 50 هزار دلار بیشتر است. هرچند که قیمت این خودرو گران است، اما این خودرو مشتریان خود را داشته و خریداران نیز با پرداخت چنین هزینه‌ای به یک خودرو گرند تورر لوکس با راحتی بسیار فوق‌العاده دست پیدا می‌کنند که می‌تواند پرفورمنس بالایی را ارائه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*