گوشی می 11 پرو

شیائومی می 11 پرو معرفی شد؛‌ به پادشاه اندروید سلام کنید

شیائومی می 11 پرو/Xiaomi Mi 11 Pro با سخت افزاری قدرتمند رونمایی شد. گوشی موبایلی که به ادعای سازنده،‌ پادشاه اندروید خواهد بود.

شیائومی گوشی هوشمند جدیدی را با نام Mi 11 Pro معرفی کرد، به علاوه مدیر عامل شیائومی یعنی لی جون (Lei Jun) اعلام کرد که این دستگاه جدید دارای مشخصات یک گجت پرچمدار است، در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی قدرتمند جدید می‌پردازیم.

شیائومی Mi 11 Pro به نمایشگر 6.81 اینچی خمیده از نوع AMOLED مجهز شده و لازم به ذکر است که کیفیت این صفحه نمایش QHD است، ناگفته نماند که این نمایشگر از نرخ تازه سازی 120 هرتز و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. به علاوه شیائومی تصمیم گرفته است که از این صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus محافظت کند، همچنین این گوشی هوشمند جدید از بلندگوهای استریو ساخته شده توسط Harman Kardon پشتیبانی می‌کند و شیائومی تایید کرده است که در قسمت بریدگی این نمایشگر یک دوربین 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی می 11 پرو

گوشی می 11 پرو شیائومی به دوربین 50 مگاپیکسلی (GN2) سامسونگ مجهز شده و از فناوری Dual Pixel Pro AF و HDR نیز پشتیبانی می‌کند، به علاوه کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین این گجت هوشمند ویدیوهایی با کیفیت 8K ضبط کنند.

شیائومی می 11 پرو از یک دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی 5 برابری نوری و بزرگنمایی 50 برابری دیجیتال برخوردار است، همچنین این گجت از یک دوربین فوق عریض (اولترا واید) 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همانطور که انتظار می‌رفت این موبایل به تراشه قدرتمند Snapdragon 888 مجهز شده و به لطف محفظه بخار بزرگ 150 میلی متری این دستگاه مدیریت حرارت خوبی دارد. انرژی گوشی Mi 11 Pro شرکت شیائومی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و این شرکت چینی از فناوری‌های جدیدی در این باتری استفاده کرده و این فناوری‌ها باعث شده‌اند تا رسانایی باتری افزایش و حجم آن کاهش بیابد، در نتیجه این کار باعث می‌شود تا وزن و ضخامت دستگاه کم‌تر شود.

این نوع فناوری باتری در ماشین‌های الکتریکی استفاده می‌شود، ناگفته نماند که گوشی شیائومی می 11 پرو از آداپتور و شارژ بی‌سیم 67 واتی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این شارژر باتری این دستگاه در مدت زمان 36 دقیقه شارژر خواهد شد.

این گوشی جدید با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 وارد بازار خواهد شد، به علاوه شیائومی این دستگاه را به گواهینامه IP68 مجهز کرده و این بدان معنی است که گوشی Mi 11 Pro این شرکت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود، ناگفته نماند که این دستگاه در رنگ‌های سبز، مشکی و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی می 11 پرو

گوشی Xiaomi Mi 11 Pro با سه گزینه برای انتخاب رم و حافظه عرضه خواهد شد؛ کاربران می‌توانند با پرداخت 762 دلار نسخه 128 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم را خریداری کنند، به علاوه نسخه دیگری با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی وجود دارد که با قیمت 807 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه آخر این دستگاه که گران قیمت‌ترین نسخه است با قیمت 868 دلار و حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت وارد بازار جهانی خواهد شد، ناگفته نماند که فروش این دستگاه در چین از تاریخ 2 آوریل (13 فروردین) آغاز خواهد شد.

این گوشی هوشمند در دو نوع بسته بندی (جعبه) عرضه خواهد شد؛ یک نوع با آداپتور 67 واتی و کابل شارژ عرضه خواهد شد و نوع دیگر این گجت نسخه سازگار با محیط زیست بوده و این بدان معنی است که خبری از شارژر و کابل شارژ در جعبه این مدل، نیست.

گوشی می 11 پرو

لازم به ذکر است که شیائومی از یک پایه شارژر بی‌سیم 80 واتی نیز رونمایی کرد و کاربران می‌توانند این گجت را با قیمت 91 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*