بهترین خودروهای سال 1399

بهترین خودروهای سال 1399 از نظر گجت نیوز

در این مطلب با یک ویدیو بهترین خودروهای سال 1399 از نظر گجت نیوز را به شما معرفی کرده‌ایم. در ادامه با بهترین ماشین های جهان در سال گذشته آشنا شوید.

در ادامه معرفی و بررسی بهترین‌های سال 1399 از نظر گجت نیوز، در این مطلب به سراغ ماشین‌ها رفته‌ایم و قصد داریم بهترین خودروهای سال 1399 از نظر گجت نیوز را به شما معرفی کنیم. قطعا خرید و سوار شدن این خودروها برای ما ایرانی‌ها فقط یک رویا است، اما اگر دوست‌دار ماشین و اتومبیل‌رانی هستید، می‌توانید این ویدیو از بهترین خودروهای سال 99 را تماشا کنید و با بهترین، قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین ماشین های جهان در سالی که گذشت آشنا شوید.

از نظر تیم گجت نیوز، این پنج ماشین به عنوان بهترین خودروهای سال گذشته انتخاب شده‌اند:

1. پورشه تایکان توربو اس – Porsche Taycan Turbo S

2. لامبورگینی اوراکان ایوو آر دبلیو دی – Lamborghini Huracan Evo RWD

3. فورد موستانگ جی تی 500 – Ford Mustang GT500

4. مک لارن اسپید تیل – Mclaren Speed Tail

5. ریمک سی تو – Rimac C Two

شرکت مطرح لامبورگینی یک خودروی جدید از سری اوراکان را معرفی کرده که دارای پسوند Evo RWD است. این خودرو پیشرفت خوبی نسبت به مدل‌های قبلی داشته و تمرکز لامبورگینی فقط روی تجربه سرعت بالا معطوف نبوده و به قیمت مناسب در ازای ارائه قابلیت‌های عالی چشم دوخته است. فورد هم نسخه جدیدی از خودرو محبوب و دوست‌داشتنی موستانگ را عرضه کرده است. موستانگ شلبی جی تی 500 در اواخر سال 2019 میلادی معرفی شد و تنها مدل این سری بعد از پنج سال است که از موتور وی 8 استفاده می‌کند.

مک لارن اسپید تیل، یک غول جدید است که دنباله راه مک لارن اف 1 را در پیش گرفته و هدف از ساخت آن فقط یک چیز بوده است؛ سرعت بیشتر. این هایپر کار جذاب با قدرت 1036 اسب بخار، سریع‌ترین و ایرودنیامیک‌ترین خودرو مک لارن تاکنون محسوب می‌شوند. پورشه هم با یک خودرو الکتریکی به نام تایکان توربو اس در لیست بهترین خودروهای سال گذشته قرار گرفته است. این خودرو یکی از بهترین ماشین های الکتریکی حال حاضر جهان شناخته می‌شود. در نهایت به خودرو ریمک سی تو می‌رسیم که بهترین ماشین لیست ما و رکورددار حال حاضر جهان از نظر شتاب است. این هایپرکار کاملا الکتریکی فقط در 150 نسخه تولید و عرضه شده و همه این 150 نسخه با قیمت 2 میلیون دلار فروخته شده‌اند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی و بررسی بیشتر بهترین خودروهای سال 1399 را مشاهده کنید و از آشنایی با این غول‌های دنیای خودرو لذت ببرید. به نظر شما چه خودرو دیگری می‌توانست در این لیست قرار بگیرد؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

ویدیوی معرفی بهترین خودروهای سال 1399

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*