لامبورگینی SC20

خودرو سفارشی تک ساخت لامبورگینی SC20 معرفی شد

لامبورگینی SC20 به عنوان یک اسپیداستر تک ساخت سفارشی معرفی شد. در ادامه با سوپرکار روباز Lamborghini SC20 آشنا می‌شویم.

مدتی قبل شاهد معرفی هاپیکار اسکوادرا کورسه ویژه پیست اسنزا SCV12 توسط بخش موتوراسپرت لامبورگینی بودیم که توانست نگاهی بسیاری را به خود جلب کند. اکنون این بخش از محصول دیگری با نام لامبورگینی SC20 پرده برداشت؛ این محصول یک اسپیداستر تک ساخت سفارشی محسوب می‌شود که بر پایه اونتادور ساخته شده است. طراحان این محصول را به صورت سفارشی برای یک خریدار ناشناس و بر اساس سلیقه او طراحی کرده‌اند.

مشخصات لامبورگینی SC20

لامبورگینی SC20

با وجود این که طراحان لامبورگینی SC20 را برای پیست طراحی کرده‌اند، اما می‌توان با این سوپرکار روباز به صورت قانونی در جاده‌ها نیز تردد کرد. بدنه این خودرو به صورت ویژه برای عبور جریان هوای مطلوب طراحی شده و در کنار برخورداری از عملکرد آیرودینامیکی فوق‌العاده، در هوای آزاد نیز در سرعت‌های بالا رانندگی راحتی را ارائه خواهد داد.

لامبورگینی SC20

لامبورگینی SC20 در جلو از اسپلیتری با دو باله بهره می‌برد. همچنین ورودی‌های هوای روی کاپوت آن از اوراکان STO و طرح جانبی آن نیز از اسنزا SCV12 الهام گرفته است. در بخش عقب نیز شاهد یک بال بزرگ فیبر کربنی هستیم که در سه وضعیت پایین، متوسط و بالا تنظیم می‌شود. طراحان بدنه این خودرو را نیز با رنگ اصلی سفید و تریم متضاد آبی رنگ‌آمیزی کرده‌اند.

لامبورگینی SC20

در داخل کابین شاهد تریم آبی با تودوزی مشکی‌رنگ هستیم. همچنین طراحان از فیبر کربنی در کاور داشبورد، دیواره عقب، رو دری‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان و پوسته صندلی‌ها استفاده کرده‌اند و خود صندلی‌ها نیز از چرم آلکانترا بهره می‌برند.

لامبورگینی SC20

لامبورگینی SC20 از موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی اونتادور بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 770 اسب بخار و گشتاور 720 نیوتن‌متر را به تولید برساند. نیروی تولید شده از این موتور توسط گیربکس 7 سرعت ISR بهینه شده و دیفرانسیل مرکزی الکترونیکی به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. همچنین این خودرو در جلو از رینگ‌های ۲۰ اینچی و در عقب از رینگ‌های ۲۱ اینچی برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*