گلکسی بادز 2

گلکسی بادز 2 سامسونگ با پشتیبانی از فناوری TWS عرضه خواهد شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گلکسی بادز 2 – Galaxy Buds 2 گجت بعدی شرکت سامسونگ خواهد بود که از فناوری TWS (صدای استریو واقعی) پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی در اینترنت منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد در نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم خود از فناوری TWS پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که فناوری TWS به معنی پشتیبانی گجت مورد نظر از صدای استریو واقعی بوده و این فناوری تنها در هدفون‌های گران قیمت وجود دارد. با این وجود آخرین گجت منتشر شده از این سری Galaxy Buds Pro نام دارد و بسیار گران قیمت است، اما از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند. با توجه به این موضوع سامسونگ به دنبال شکست دادن رقیب‌های خود بوده و به همین دلیل قصد دارد تا نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم خود را به فناوری TWS مجهز کند.

جالب است که بدانید تا به حال شرکت سامسونگ چهار هدفون بی‌سیم از سری Galaxy Buds را معرفی کرده است، با توجه به این موضوع استفاده از اسم Galaxy Buds 2 کمی عجیب است. این چهار هدفون بی‌سیم Galaxy Buds ،Galaxy Buds Plus ،Galaxy Buds Pro و گجت فراموش شده این سری Galaxy Buds Live است.

گلکسی بادز 2

این اطلاعات توسط سایت Android Police در اینترنت منتشر شد؛ این سایت تایید کرده است که در هنگام بررسی برنامه Galaxy Wearable متوجه وجود نام گلکسی بادز 2 شده است. همانطور که می‌دانید سامسونگ این برنامه را در دسترس کاربران قرار داده است تا از آن برای مدیریت هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند این شرکت استفاده کنند.

به علاوه با توجه به نام این دستگاه می‌توان گفت که سامسونگ قصد دارد تا جانشین جدید نسل اول هدفون بی‌سیم خود را معرفی کند، اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، کاربران می‌توانند امیدوار باشند تا بر خلاف Galaxy Buds Pro یک گجت جدید با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شود.

همچنین Android Police تایید کرده است که این گجت با کد رمز berry شناخته می‌شود و متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری از این هدفون بی‌سیم در دسترس نبوده و باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی Galaxy Buds 2 صبر کنیم.