مشخصات سامسونگ گلکسی A82

مشخصات سامسونگ گلکسی A82 روی گوگل پلی کنسول قرار گرفت

اخیرا گلکسی ای 82 – Galaxy A82 در گیک‌بنچ رویت شد و تاییدیه بلوتوث را نیز دریافت کرد. حالا عکس و مشخصات سامسونگ گلکسی A82 توسط گوگل فاش شده است.

تصویر موجود در کنسول گوگل پلی، خبر از نمایشگر حفره‌دار گوشی می‌دهد. البته هنوز نمی‌دانیم آیا این رندر رسمی آن بوده یا برای خالی نبودن عریضه منتشر شده است. اما درباره مشخصات سامسونگ گلکسی A82 با اطمینان بیشتری می‌توانیم صحبت کنیم.

بر اساس اطلاعات درج شده، دستگاه از تراشه SM8150P کوالکام قدرت می‌گیرد که باید همان اسنپدراگون 855 پلاس باشد. ظرفیت رم آن، 6 گیگابایت است؛ هر چند که پیش‌تر در بنچمارک Geekbench با رم 4 گیگابایتی هم ظاهر شده بود.

صفحه نمایش گوشی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و تراکم 450 ppi دارد. سیستم عامل اندروید 11 و پشتیبانی از بلوتوث 5.0، دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی A82 محسوب می‌شوند.

حتما می‌دانید گلکسی ای 80 با دوربین عقب چرخشی عرضه شده بود که نقش دوربین سلفی را هم ایفا می‌کرد. پس شاید مدل جدید نیز دنباله‌رو آن باشد. حتی «ایوان بلس» در یکی از افشاگری‌های خود به این موضوع اشاره کرد.

ناگفته نماند که درباره دوربین اصلی، صحبت از سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی است. انتظار می‌رود سامسونگ در اواسط سال 2021 از گلکسی ای 82 رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوشم میاد سامسونگ فقط برای گوشی های بالارده اش از سنسور با کیفیتSONYاستفاده میکنه

    به هر حال این گوشی از هر نظر بی نقص و کامل هست چون هم سنسور اصلی SONYداره و هم جنس بدنه شیشه ای و هم پردازنده قوی داره
    مرسیSAMSUNG

    • کاش سامسونگ از سنسور جدید خودش که روی می 11 اولترا استفاده شده بود تو این محصول استفاده میکرد…بهترین سنسور موبایل دنیا تا الان
      البته اگه بخواد روی یک میان رده از این سوپر سنسور استفاده کنه که اینم میشه برترین دوربین دنیا…پس باید از سنسور سونی استفاده کنه که امتیاز جالب نگیره
      در ضمن سامسونگ 2 ساله از سنسور سونی استفاده نمیکنه مهندس

  2. اسنپ ۸۵۵ پلاس ، 😁شیر شیر هست گرچه پیر باشه

  3. خدا کنه نسبت به مشخصات قیمتش هم خوب باشه