گزینه عجله دارم اسنپ

گزینه عجله دارم در اسنپ ؛ شیوه جدیدی برای دریافت کرایه بیشتر از مسافر

گزینه عجله دارم در اپلیکیشن تاکسی آنلاین اسنپ، قابلیت جدیدی است که باعث شده خیلی اوقات مسافر مجبور به پرداخت کرایه بیشتری شود.

اسنپ قابلیت جدیدی با عنوان «عجله دارم» را به اپلیکیشن تاکسی آنلاین خود اضافه کرده است. گزینه عجله دارم به صورت سراسری برای تمام کاربران Snapp فعال شده است و به وسیله آن کاربران می‌توانند سفر اسنپی‌شان را سریع‌تر آغاز کنند. طبق اعلام اسنپ، گاهی اوقات به دلیل کم بود تعداد رانندگان، تعداد بالای درخواست‌ها در محدوده یا ساعت‌های اوج ترافیک، زمان پذیرش درخواست سفر مسافران طولانی می‌شود، اما حالا مسافران می‌توانند با انتخاب گزینه عجله دارم، شانس پذیرفته شدن درخواستشان را بالاتر ببرند و زودتر به مقصد خود برسند. البته با انتخاب گزینه عجله دارم، قیمت جدیدی برای سفر محاسبه می‌شود که این قیمت بر اساس الگوریتم‌های تنظیم شده توسط تیم قیمت‌گذاری اسنپ تعیین شده است. به این ترتیب معمولا با انتخاب این گزینه، چند هزار تومانی به کرایه سفر افزوده می‌شود.

برای استفاده از گزینه عجله دارم در اپلیکیشن تاکسی آنلاین Snapp می‌توانید از دو روش اقدام کنید:

1. پس از وارد کردن مبدا و مقصد سفر به بخش گزینه‌های سفر بروید و گزینه عجله دارم را انتخاب کنید. در ادامه قیمت جدیدی برای سفر شما محاسبه می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را تایید کنید.

2. مثل همیشه درخواست خود را پس از وارد کردن مبدا و مقصد ارسال کنید و منتظر بمانید. اگر زمان جست‌وجو طولانی شد می‌توانید روی صفحه انتظار گزینه عجله دارم را انتخاب کنید تا قیمت جدیدی برای سفر شما محاسبه شود. در صورت تمایل می‌توانید این قیمت جدید را تایید کنید یا در غیر این صورت گزینه ادامه با همان قیمت را بزنید.

انتقاد از گزینه عجله دارم اسنپ

به نظر می‌رسد ارائه این قابلیت جدید در اپلیکیشن اسنپ، نقشه زیرکانه و جدیدی برای دریافت کرایه بیشتر از مسافران است. برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از این ویژگی جدید انتقاد کرده‌اند و آن را به نوعی پول زور دانسته‌اند. به عنوان مثال یکی از کاربران می‌گوید:

شما درخواست اسنپ می‌دی، راننده تایید نمی‌کنه تا شما گزینه عجله دارم رو بزنی و چند هزار تومانی بره روی نرخ کرایه، بعد راننده تایید می‌کنه و میاد!

یکی دیگر از کاربران نیز گفته است:

این مسخره بازی عجله دارم از کی تو اسنپ راه افتاده؟ از وقتی پیامشو رو اسنپ دیدم دیگه نتونستم با قیمت اولی که میزنه ماشین بگیرم!