ریلمی ایکس 7 پرو اولترا

ریلمی ایکس 7 پرو اولترا با صفحه نمایش خمیده و دوربین سه گانه معرفی شد

سرانجام از گوشی Realme X7 Pro Ultra پرده برداری شد. ریلمی ایکس 7 پرو اولترا دارای دوربین سه گانه، نمایشگر خمیده و Dimensity 1000+ خواهد بود.

سپتامبر گذشته بود که Realme، گوشی X7 Pro را معرفی کرد و اکنون نیز خیلی بی سر و صدا، نسخه جدیدی از این دستگاه به عنوان نسخه Ultra یا Extreme Edition را معرفی کرد.

در نگاه اول انتظار بهبود در اغلب بخش‌ها را داریم اما با کمی بررسی، می‌بینیم که در ریلمی ایکس 7 پرو اولترا شاهد افت‌هایی نیز هستیم. X7 Pro دارای نمایشگر تخت و امولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز است و در مدل اولترا شاهد صفحه نمایشی خمیده با نرخ تازه سازی 90 هرتز هستیم.

تعداد دوربین‌های گوشی نیز از چهار دوربین موجود در X7 Pro به سه دوربین در X7 Pro Ultra کاهش یافته است. در عمل اما نتیجه زیاد متفاوت نخواهد بود چراکه ریلمی سنسورهای 64 مگاپیکسلی ماکرو، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی را در این گوشی قرار داده و تنها از سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی چشم پوشی کرده است.ریلمی ایکس 7 پرو اولترا

به سراغ سایر مشخصات گوشی جدید ریلمی برویم. Realme X7 Pro Ultra از Realme UI 2.0 بهره می‌برد (مدل قبلی با Realme UI 1.0 مبتنی بر Android 10 عرضه شده است). همچنین شاهد نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی و ورژنی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هستیم. بر خلاف X7 Pro نسخه‌های 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای این گوشی وجود ندارد.

با وجود اینکه ایکس 7 پرو اولترا از باتریی 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی بهره می‌برد اما از ایکس 7 پرو، باریکتر (ضحامت 7.8 میلی متری) و سبک تر (وزن 170 گرمی) است. در زیر دوربین چندگانه، بار دیگر متن “Dare To Leap” در ابعادی کوچک‌تر قرار گرفته است. نام برند Realme نیز در سمت راست است.

ریلمی ایکس 7 پرو اولترا

تراشه  Dimensity 1000+، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، پورت یو اس بی تایپ سی، بلندگوهای استریو، تکنولوژی Dolby Atmos، خنک کننده مایع وی‌سی، NFC و پشتیبانی از 5 جی دیگر مشخصات این دستگاه است.

قیمت نسخه‌های مختلف Realme X7 Pro Ultra عبارتند از:

  • نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت 365 دلار (310 یورو)
  • نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت 410 دلار (350 یورو)ریلمی ایکس 7 پرو اولترا

کسانی که در پیش فروش این محصول اقدام به خرید آن کنند می‌توانند از 15 دلار تخفیف بهره مند شوند. هنوز مشخص نیست این دستگاه در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اون نوشته رو یکم کوچیک میکردن
    بهتر نمیبود
    یا حتی اصلا ریلمی مینوشتن ://///
    باید دو دوره برای طراحی بیان پیش من xD

  2. گوشی با ارزشی هست

    تنها ایرادی که میتونم بگیرم نوشته های بزرگ پشتشه.