تماشا کنید : مقاومت شگفت انگیز ساعت هوشمند اپل واچ در برابر انواع شکنجه !

با اینکه ساعت های هوشمند در دسته گجت های الکترونیکی قرار می گیرند اما نباید فراموش کنیم که این محصولات در واقع قرار است نقش یک ساعت مچی را برای ما بازی کنند ، منتها از نوع مدرن و هوشمند آن.بر همین اساس می توان گفت که یک ساعت مچی بسیار بیشتر از یک گوشی موبایل در معرض انواع آسیب های محیطی نظیر خط و خش ، ضربه و یا برخورد با مایعات قرار دارد.پس یکی از ویژگی هایی که انتظار می رود ساعت های هوشمند داشته باشند ، مقاومت در برابر اینگونه آسیب ها است.

حالا که اولین ساعت هوشمند کمپانی اپل به بازار عرضه شده ، انتظار داریم این محصول هم در مقابل بسیاری از آسیب های فیزیکی مقاوم باشد.آزمایشی که وب سایت Cnet انجام داده به همین منظور است، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا ویدیوی مقاومت شگفت انگیز ساعت هوشمند اپل واچ در برابر انواع شکنجه را با هم تماشا کنیم.

پیش از این در دو مطلب جداگانه به تست صفحه نمایش اپل واچ پرداخته بودیم که یکی مربوط به نسخه یاقوت کبود و دیگری آزمایش نمایشگر یون-ایکس مدل Sport اپل واچ در برابر خط و خش بود که در هردوی این ویدیو ها شاهد مقاومت بسیار خوب این ساعت در برابر خراشیدگی بودیم.

همانطور که پیش از این هم گفته بودیم ، اپل به منظور کاهش قیمت مدل اسپورت اپل واچ بجای استفاده از یاقوت کبود از صفحه ای با جنس یون-ایکس ( Ion-X ) و در بدنه آن نیز به جای استیل ضدرنگ از آلومینیوم استفاده کرده است.اما ظاهرا این موضوع به هیچ وجه باعث کاهش مقاومت این ساعت در برابر انواع شکنجه ها نشده است.

امروز یکی از شکنجه گرهای وب سایت CNET در آشپزخانه خود ، انواع و اقسام بلاها را بر سر این ساعت می آورد.در ابتدا این ساعت را در آب انداخته و ۱۰ دقیقه زیر آب نگه می دارد، سپس آن را با دستگاه مخصوص رنده می کند و بعد از آن با یک چاقو و یخ شکن با ضربات محکم به صفحه این ساعت می کوبد. در نهایت انواع نوشیدنی و شکلات و ژله و سس بر روی این ساعت ریخته و سپس آن را درون آب جوش میندازد.

فکر می کنید اپل واچ تا چه حد در برابر این آسیب ها از خود مقاومت نشان می دهد ؟ پاسخ این پرسش را در ویدیوی زیر مشاهده خواهید کرد :

بله همانطور که در ویدیو مشاهده کردید ، اپل واچ در برابر تمام شکنجه های از خود مقاومت نشان داد اما در آخر یک ماهیتابه ۳ کیلویی باعث شکسته شدن نمایشگر آن شد.نظر شما در مورد میزان مقاومت اپل واچ چیست ؟

منبع : CNet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*