لنوو لژیون 2 پرو

لنوو لژیون 2 پرو با یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود

به تازگی Lenovo اعلام کرده است که در تاریخ 8 آوریل (19 فروردین) گوشی لنوو لژیون 2 پرو – Lenovo Legion 2 Pro را که از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند، معرفی خواهد کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی بعدی شرکت لنوو یعنی Legion 2 Pro از یک باتری با ظرفیت بالا و از یک شارژر با توان 90 وات پشتیبانی خواهد کرد، اما چندی پیش شایعه‌هایی منتشر شد که بر اساس آن‌ها این دستگاه به دو پورت USB-C مجهز خواهد شد و به همراه یک شارژر 45 واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لنوو لژیون 2 پرو

فعلا اطلاعات کاملی از مشخصات گوشی Lenovo Legion 2 Pro در دسترس نیست، اما چندی پیش این کمپانی تایید کرد که دستگاه بعدی خود یک گوشی گیمینگ خواهد بود و از سیستم خنک کننده و پردازنده Snapdragon 888 پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه تایید شده است که این گوشی جدید به یک صفحه نمایش تخت 6.96 اینچی از نوع AMOLED مجهز خواهد شد، ناگفته نماند این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند و با کیفیت +FullHD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات دیگری نیز از گوشی لنوو لژیون 2 پرو در Geekbench منتشر شده است که با توجه به این اطلاعات، گوشی جدید کمپانی لنوو با سیستم عامل اندروید 11 و رم 16 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بر اساس آزمایش‌های انجام شده توسط Master Lu، این دستگاه با سه گزینه برای انتخاب حافظه عرضه خواهد شد؛ گزینه اول دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی خواهد بود و نسخه دیگر این دستگاه با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، آخرین نسخه این گوشی که گران قیمت‌ترین نسخه خواهد بود با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

همچنین لنوو تایید کرده است که تا قبل از معرفی رسمی این گوشی، اطلاعات بیشتری را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*