خروج ال جی از بازار موبایل

با خروج ال جی از بازار موبایل، تکلیف آپدیت گوشی ها چه می‌شود؟

کمپانی کره‌ای LG دیگر قرار نیست در بازار موبایل فعالیت کند. حال یک سوال مطرح می‌شود؛ با خروج ال جی از بازار موبایل، تکلیف آپدیت گوشی ها چه می‌شود؟

همانطور که می‌دانید دیروز خبر خروج ال جی از بازار تلفن‌های هوشمند منتشر شد.  این موضوع برای کاربران اکنون ال جی خبر ناراحت کننده‌ای است چرا که احتمالا دیگر پشتیبانی از دستگاه‌های آن‌ها صورت نخواهد گرفت. خود شرکت کره‌ای اما نظر دیگری دارد. در بیانه‌ی رسمی دیروز الجی، موارد زیر به کاربران اطمینان داده شده است:

LG تا مدتی پشتیبانی دستگاه‌هایش را انجام خواهد داد. علاوه بر این به روزرسانی‌های نرم افزاری نیز برای کاربران منتشر خواهد شد و تنها زمان انتشار آن بسته به منطقه متفاوت خواهد بود. همچنین قرار است ال جی بعد از تعطیل شدن بخش موبایل نیز با تامین کنندگان و شریک‌های تجاری این بخش همکاری داشته باشد.

متاسفانه پیامی که ال جی منتشر کرده است، بسیار مبهم است؛ چون نه تنها زمان دقیقی برای ادامه پشتیبانی‌ها بیان نکرده است، نام دستگاه‌هایی که آپدیت دریافت می‌کنند را نیز اعلام نکرده است. به صورت کلی اما می‌شود فرض کرد جدیدترین گوشی‌های هوشمند میانرده و پرچمدار این شرکت تا دو سال به روزرسانی دریافت کنند.خروج ال جی از بازار موبایل

قبل از اعلام خبر کناره گیری ال جی از بازار موبایل، قرار بود دستگاه‌هایی در همین ماه آپدیت جدیدی را دریافت کنند و احتمالا این موضوع دچار تغییر نخواهد شد. بنابر گفته ال جی آلمان، گوشی‌های LG Velvet، ال جی G8X، ال جی کی 52 و کی 42 و گوشی LG Wing از جمله دستگاه‌هایی خواهند بود که تا پایان سال جاری به روزرسانی اندروید 11 را دریافت خواهند کرد.

حتی گوشی G7 One که سال 2018 توسط LG معرفی شده بود، چند روز قبل این آپدیت را دریافت کرد. بنابراین باید انتظار داشته باشیم گوشی‌هایی که در بالا نام بردیم نیز به زودی این به روزرسانی را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*