رئیس جمهور آرژانتین

رئیس جمهور آرژانتین با وجود تزریق واکسن، کرونا گرفت!

رئیس جمهور آرژانتین در صفحه توییتری خود اعلام کرد با وجود تزریق واکسن کرونا اسپوتنیک وی روسیه، تست ویروس کرونای وی مثبت شد.

آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور کشور آرژانتین در صفحه توییتری خود از ابتلا به ویروس کرونا با وجود دریافت واکسن کرونا خبر داد. این رئیس جمهور 62 ساله در ابتدای سال 2021 واکسن کرونا اسپوتنیک وی روسیه را دریافت کرده بود. البته با وجود تب خفیف، حال عمومی و شرایط جسمانی وی مساعد گزارش شده است.

توضیح مینو محرز درباره ابتلای رئیس جمهور آرژانتین به کرونا

مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص انتشار خبر ابتلای آلبرتو فرناندز به کرونا با وجود دریافت واکسن روسی اعلام کرد اثربخشی هیچ واکسنی 100 درصدی نیست. وی افزود احتمال دارد تکنولوژی روسیه بسیار خوب باشد، اما هیچوقت آن را ارائه نداده و حتی به مقاله‌ای که منتشر کرده نیز ایراد گرفته شد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه تاکید کرد:

اثربخشی هیچ واکسنی در دنیا 100 درصدی نیست، ولی خوبی واکسن این است که بعد از تزریق آن اگر کسی هم مبتلا شود، نوع خفیف است و دیگر مرگ و میر نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آخه ابله مگه جونت رو سر راه پیدا کرده بودی که واکسن بنجل روسی 💩 زدی اون دیوث (مینو محرز) رو ببین چجور از تکنولوژی این روسی های 💩 آشغال کمونیستی تعریف میکنه این پفیوز قطعا دستش تویه کاسه است با این روس های جنایتکار.