ایرانسل

اخذ گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2015 برای مدیریت تمامی فرایندها توسط ایرانسل

ایرانسل برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود از شرکت INTERCERT Group of MTIC گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 را دریافت کرد.

اپراتور ایرانسل گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود از شرکت INTERCERT Group of MTIC دریافت کرد. استاندارد بین‌المللی ISO 9001 با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت كیفیت (QMS) طراحی شده است و به عنوان یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو محسوب می‌شود.

دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2015 توسط ایرانسل

ایرانسل

با استفاده از معیارهای این استاندارد می‌توان باعث پیشرفت سیستم مدیریت كیفیت شد که نتیجه آن افزایش رضایت مشتریان خواهد بود. علاوه بر این، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی باعث می‌شود توانایی آن سازمان برای ارائه محصولات و خدماتی که مشتریان می‌خواهند، بهینه گردد. از این رو افزایش رضایت مشتریان جزو هدف نهایی استقرار این سیستم محسوب می‌شود.

شرکت‌ها تنها در زمانی می‌توانند به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن دست پیدا کنند که در کلیه فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل نیز پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود طبق این استاندارد را در راستای افزایش رضایت مشتریان به اجرا درآورده است. اپرتور ایرانسل همواره سعی دارد تا محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را به مشتریان خود ارائه دهد و برای ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان نیز از آخرین دستاوردهای جهانی استفاده می‌کند.

گفتنی است اپراتور ایرانسل در سال 97 نیز توانست گواهی‌نامه‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در حوزه فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تاییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بسته استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH را دریافت کند. همچنین این اپراتور در سال 99 برای هفتمین سال متوالی با کسب رضایتمندی بالای 90 درصد مشترکان توانست تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸) را دریافت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*