بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل

قیمت بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل بدون اطلاع قبلی افزایش یافت+پاسخ ایرانسل

قیمت بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل از ابتدای سال 1400 بدون اطلاع قبلی به بیش از 15 درصد افزایش یافت که اعتراض کاربران را به همراه داشت.

از ابتدای سال جدید قیمت بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل با تغییراتی مواجه شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این اپراتور بدون اطلاع قبلی به مشترکان خود قیمت بسته‌های اینترنت خانگی را به میزان 15 درصد افزایش دهد و حتی برخی بسته‌ها را نیز حذف کرد. چنین تغییراتی که افزایش نرخ بسته‌ها و کاهش حجم آنها را به همراه داشت، باعث اعتراض کاربران در فضای مجازی شد.

افزایش قیمت بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل

بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل

بررسی‌ها نشان می‌دهد کاربران پیش از این می‌توانست یک بسته نامحدود را با سرعت 8 مگابیت و با مصرف منصفانه 8 گیگابایت را به قیمت 76 هزار تومان سفارش دهند، اما قیمت این بسته اکنون به 85 هزار تومان افزایش پیدا کرده و البته مدل نامحدود این بسته نیز حذف شده است. حذف بسته‌های نامحدود و تغییر بسته‌های TDLTE ایرانسل از لحاظ حجم، زمان و قیمت باعث شد تا در کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اقدام ایرانسل واکنش نشان دهند.

یکی از کاربران در فضای مجازی در این خصوص نوشت:

بسته ۳۶۵ روزه که ۳۶۰ گیگابایت حجم داشت را به قیمت ۴۹۹ هزار تومان می‌خریدم و هم اکنون بسته پیشنهادی این اپراتور برای یک سال ۳۰۰ گیگابایت حجم با قیمت ۵۴۰ هزار تومان است. ایرانسل هم حجم را کم کرده و هم قیمت را زیاد کرده است. کجای دنیا اینگونه است؟

یک کاربر دیگر نوشت:

در تاریخ 2 اسفند اینترنت TDLTE را برای ۹۰ روز و ۷۰ گیگابایت حجم با مالیات به قیمت ۱۰۳ هزار تومان خریدم و برای تمدید مجدد آن در فروردین ماه با بسته ۶۰ گیگابایت و قیمت ۱۰۹ هزار تومان روبه‌رو شدم. به نظر می‌رسد قیمت بسته‌های اینترنت بیش از ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

واکنش ایرانسل به افزاش قیمت اینترنت TDLTE

اپراتور ایرانسل در پاسخ به دلیل افزایش قیمت بسته‌های اینترنت خانگی خود عنوان کرد:

ایرانسل در پایان اسفند ماه ۱۳۹۹، بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) جدیدی را به مشترکان این خدمت ارائه کرده است.

این تغییر با بررسی الگوی مصرف مشترکان و با هدف حفظ و ارتقای کیفیت این خدمت، انجام شده است.

بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل، با هدف ارائه امکان مدیریت هزینه مصرف دیتا به مشترکان، با قیمت مقرون به صرفه، به صورت دوره‌ای در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد و پس از گذشت بازه‌های زمانی، بازنگری می‌شود و پیش از اعمال نهایی، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) پیشنهاد می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*