گوشی اوپو Reno5 Z

گوشی اوپو Reno5 Z معرفی شد؛ یک موبایل 5G حدودا 400 دلاری

کمپانی Oppo مدل تازه‌ای را به سری رینو 5 اضافه کرد. به لطف تراشه دایمنسیتی 800U مدیاتک، گوشی اوپو Reno5 Z از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

با نگاهی به مشخصات گوشی اوپو Reno5 Z درمی‌یابیم که نسخه تغییر نام یافته اوپو اف 19 پرو پلاس 5G با چیپ NFC و سرعت شارژ پایین‌تر است.

مشخصات اوپو رینو 5 زد 5G

این گوشی یک نمایشگر آمولد 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. چیپست Dimensity 800U در زیر کالبد دستگاه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود.

دوربین سلفی آن، 16 مگاپیکسلی است و در پنل عقب، یک ماژول چهارگانه دارد؛ متشکل از دوربین‌های اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و مونوکروم 2 مگاپیکسلی!

گوشی اوپو Reno5 Z

از امکانات این مجموعه دوربین باید به حالت فیلم‌برداری شبانه (Ultra Night Video)، ضبط ویدیو همزمان از دو دوربین (Dual-View Video)، ویدیو HDR، قفل فوکوس، بوکه دینامیک و زیباسازی با هوش مصنوعی (AI Scene Enhancements 2.0) اشاره کنیم.

برای تامین انرژی، یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که از درگاه USB-C با توان 30 وات شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند از وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی و آبی موجود است.

قیمت گوشی اوپو Reno5 Z

هم‌اکنون امکان خرید این گوشی اوپو از فروشگاه‌های آنلاین سنگاپور با قیمتی معادل 395 دلار وجود دارد. در امارات اما 1499 درهم قیمت خورده که برابر با 408 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*