عجیب ترین اپلیکیشن ها

عجیب ترین اپلیکیشن ها در بازار موبایل را بشناسید

امروزه برخی از افراد بر این باورند که گوشی‌های هوشمند تا حدی تکراری شده‌اند. با نصب عجیب ترین اپلیکیشن ها تجربه متفاوتی را داشته باشید

به عقیده برخی از افراد در سال‌های اخیر تلفن‌های هوشمند بسیار کسل کننده شده‌اند و در حالی‌که با این عقیده موافق هستند، فراموش می‌کنند که گوشی هوشمند فقط یک بستر سخت افزاری یا یک ابزار است که می‌تواند کارهای مختلفی را انجام دهد.

به طور معمول اپلیکیشن های گوشی به منظور دو هدف اصلی یعنی انجام کار و اتصال با افراد به وجود آمده‌اند. با این حال اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که خارج از این دو دسته‌اند و چیزهایی کاملا منحصر به فرد، عجیب و غریب را ارائه می‌دهند. به همین منظور قصد داریم در این مطلب به بررسی چند مورد از این اپلیکیشن‌های عجیب بپردازیم. در اینجا لیستی از عجیب ترین اپلیکیشن ها وجود دارد که شما می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید.

عجیب ترین اپلیکیشن ها برای موبایل

Wakie

عجیب ترین اپلیکیشن ها

اپلیکیشن Wakie یکی از جالب‌ترین و عجیب ترین اپلیکیشن ها در بازار بود که شما با نصب آن می‌توانستید مشکل بیدار شدن از خواب را برای خود حل کنید. شاید کمی عجیب بنظر برسد اما کاربران می‌توانستند به جای استفاده از آلارم گوشی صبح‌ها از طریق اپلیکیشن Wakie از خواب بیدار شوند.

به عبارت ساده‌تر افراد در این برنامه زمان هشدار برای بیدار شدن را تعیین کرده و سپس در ساعت مقرر شده تماسی را جهت بیدار شدن از خواب دریافت خواهند کرد. اما عجیب‌ترین قسمت ماجرا این است که این تماس یه صورت تصادفی از سمت یک فرد ناشناس در سراسر جهان برقرار می‌شود و به عنوان مثال این فرد می‌تواند یک راننده کامیون، یک معلم ژاپنی یا … باشد.

دلیل استفاده از فعل گذشته در پاراگراف اول توضیحات اپلیکیشن Wakie تغییراتی‌ست که اخیرا در این اپلیکیشن صورت گرفته است. در واقع اکنون این برنامه به عنوان یک چت صوتی شناخته می‌شود. یعنی کاربران آن همچنان می‌توانند از ارتباط و صحبت با افراد مختلف در این اپلیکیشن استفاده کنند اما قسمت جذاب بیدار کردن از خواب در این اپلیکیشن حذف شده است. با این حال اپلیکیشن Wakie همچنان برنامه جالبی است.

نسخه iOS و اندرویدی آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

دانلود نسخه iOS

دانلود نسخه اندروید

Places I’ve pooped

عجیب ترین اپلیکیشن ها

اپلیکیشن Places I’ve pooped به شما اجازه می‌دهد مکان‌هایی که رفته‌اید را روی نقشه مشخص کنید و به دوستان خود آن‌ها را معرفی کنید. سپس وقتی دوستان شما هم به آن منطقه‌ای که رفته‌اید و مشخص کرده‌اید بروند، برای شما نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد.

نسخه اندرویدی این اپلیکیشن نیز با نام Poop Map در پلی استور گوگل قرار دارد.

دانلود نسخه آی او اس

دانلود نسخه اندروید

RunPee

عجیب ترین اپلیکیشن ها

یکی از دیگر عجیب ترین اپلیکیشن ها در بازار، اپلیکیشن RunPee است که خدمات منحصر به فردی را به کاربران ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن بهترین زمان ممکن برای مراجعه به دستشویی در سینما را به شما پیشنهاد می‌کند و علاوه بر این خلاصه‌ای از لحظات از دست رفته و مهم فیلم را نیز ارائه می‌دهد.

RunPee یک اپلیکیشن بسیار جذاب است و این قابلیت را برای بیش از ۱۰۰۰ فیلم به کاربر ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن بدون آنکه محتوای اصلی فیلم لو برود، اطلاعات مختصری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و صحنه‌هایی که ارزش و اهمیت کمتری دارند را شناسایی می‌کند و در این مواقع به کاربران پیشنهاد می‌کند که فرصت را مغتنم بشمارند و به دسشویی بروند.

نسخه اندرویدی و آی او اس آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

دانلود نسخه آی او اس

دانلود نسخه اندروید

S.M.T.H

عجیب ترین اپلیکیشن ها

اگر ترسی از احتمال شکستن گوشی خود ندارید، ما به شما نصب بازی خطرناک S.M.T.H را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی با استفاده از شتاب سنج گوشی مشخص می‌کند که تلفن شما هنگام پرتاب شدن به بالا چه مقدار اوج می‌گیرد. هر چقدر گوشی شما بیشتر اوج بگیرد، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد. مسولیت نصب این بازی به دلیل احتمال شکستن گوشی کاملا به عهده‌ی خودتان است.

نام این بازی مخفف عبارت Send Me To Heaven – مرا به بهشت بفرست است. برای استفاده و انجام این بازی باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید. در حال حاضر فقط نسخه اندرویدی بازی S.M.T.H در دسترس قرار دارد.

دانلود نسخه اندروید

Fake Conversations

عجیب ترین اپلیکیشن ها

همانظور که از نامش پیداست، اپلیکیشن Fake Conversations به شما امکان ایجاد مشکالمات فیک را می‌دهد. شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن با دوستان خود شوخی کنید به گونه‌ای که باور کنند شما مشغول چت با آن‌ها هستید. در صورت نیاز و در مواقع حساس این اپلیکیشن به شما امکان تماس جعلی را نیز می‌دهد. هنگام برقراری تماس فیک حتی می‌توانید صدای از پیش ضبط شده خود را نیز پخش کنید.

اپلیکیشن Fake Conversations ویژه کاربران اندروید است. اما نسخه iOS این اپلیکیشن FakeAll نام دارد که از نسخه اندرویدی آن هم بهتر است. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید با دوستان خود شوخی کنید و از این سرگرمی لذت ببرید!

دانلود اپلیکیشن Fake Conversations ویژه کاربران اندروید

دانلود اپلیکیشن FakeAll ویژه کاربران iOS

Pimple Popper

عجیب ترین اپلیکیشن ها

یکی دیگر از عجیب ترین اپلیکیشن ها در بازار برنامه Pimple Popper است. بازی Pimple Popper یک بازی جالب و اعتیاد آور و در عین حال چندش آور برای ترکاندن جوش است. اگر به دلایلی در ترکاندن جوش‌ها دچار وسواس یا اعتیاد هستید، نصب این برنامه را به شما توصیه می‌کنیم. در این برنامه می‌توانید با استفاده از انگشتان خود جوش‌های سر سفید، جوش‌های سر سیاه و جوش‌های برآمده و قرمز را درآورید.

نسخه اندرویدی و iOS اپلیکیشن Pimple Popper به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

دانلود نسخه آی او اس

دانلود نسخه اندروید

Blower

عجیب ترین اپلیکیشن ها

اپلیکیشن Blower یک برنامه جالب است که با استفاده از آن می‌توانید برای دمیدن شمع استفاده کنید. شاید عجیب بنظر برسد اما این نرم افزار می‌تواند با تولید صدای بم و قدرت زیاد، جریان هوایی را از بلند گوی گوشی خارج کند. برای حداکثر میزان دمیدن، درپوش‌ها و محافظی که می‌تواند جریان هوا را مسدود کند بردارید و اطمینان حاصل کنید که گرد و غباری در دهانه بلند گوی گوشی جمع نشده است. این اپلیکیشن که به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار نگرفته ویژه کاربران iOS است و کابران برای نصب آن هزینه‌ای را پرداخت کنند.

دانلود نسخه آی او اس

ChatterBaby

عجیب ترین اپلیکیشن ها

یکی از عجیب ترین اپلیکیشن ها در بازار اپلیکیشن ChatterBaby است که با استفاده از آن می‌توانید گریه کودک خود را ترجمه کنید. این اپلیکیشن صداهای کودک شما را ضبط کرده و آن‌ها را با یک دیتابیس بزرگ مقایسه می‌کند تا دلیل گریه کودک را به شما بفهاند. اپلیکیشن ChatterBaby تقریبا ۸۵٪ گریه‌های ناشی از درد را به درستی شناسایی می‌کند.

در واقع ۳ نوع گریه وجود دارد که توسط این اپلیکیشن قابل شناسایی است، گریه ناشی از گرسنگی، گریه ناشی از درد و گریه ناشی از بهانه گیری. با آنکه این اپلیکیشن روش و ابزار جالبی برای کمک به والدین یک نوزاد است، اما توسعه دهندگان این برنامه به کاربران توصیه می‌کنند که اول از هر چیز به درک و شم خود اعتماد کنند.

دانلود نسخه آی او اس

Paper Racing

عجیب ترین اپلیکیشن ها

بازی Paper Racing یک بازی مسابقه‌ای جدید و سرگرم کننده است. در این بازی شما فقط باید یک رول دستمال توالت را تا جایی که می‌توانید سریع بکشید. انجام این بازی بسیار ساده و در عین حال اعتیادآور است. شما می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید و با آن‌ها مسابقه دهید. این بازی شامل انواع مختلف دستمال کاغذی، تابلوی امتیازات و بازی‌های چند نفره است.

بازی Paper Racing فقط برای اندروید موجود است، اما برای گوشی های آی او اس مورد مشابهی با نام Toilet Paper وجود دارد. هر دو برنامه کاملا رایگان هستند. اگر از یک دیوایس با نمابشگر بزرگ استفاده کنید، احتمالا می‌توانید گربه خود را نیز در این سرگرمی سهیم کنید.

دانلود Paper Racing برای اندروید

دانلود Toilet Paper برای آی او اس

Win 98 Simulator

عجیب ترین اپلیکیشن ها

ویندوز ۹۸ برای بسیاری از کاربران حالتی نوستالژی دارد. اگر دلتان برای این ویندوز قدیمی تنگ شده، می‌توانید اپلیکیشن Win 98 Simulator را نصب کنید. شما با این روش می‌توانید تلفن خود را به یک کامپیوتر ویندوز ۹۸ تبدیل کنید (البته در ظاهر). شما می‌توانید هر آنچه در ویندوز واقعی انجام می‌دادید را در این برنامه انجام دهید، برای مثال انجام بازی‌های محبوب و کلاسیک Minesweeper، Solitaire، Spider Solitaire یا استفاده از Windows Media Player و دیگر مواردی مانند note ویندوز.

دانلود نسخه اندروید

نصب این اپلیکیشن‌های عجیب و غریب می‌توانند شما را سرگرم کنند و تجربه جالبی را برای شما به ارمغان بیاورند. پس اگر حوصله‌تان سر رفته است، همین حالا دست بکار شوید و به دلخواه خود این اپلیکیشن‌ها را تست کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*