جنسیس

تبلیغ جنسیس در چین رکورد پرواز بیشترین تعداد پهپاد در آسمان را شکست

تبلیغ جنسیس که برای اعلام حضور این برند خودروسازی کره‌ای در چین برگزار شد، توانست رکورد پرواز بیشترین تعداد پهپاد در آسمان را بشکند.

چین به عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرو در جهان محسوب می‌شود و عدم حضور جنسیس (برند لوکس هیوندای) در این بازار بسیار عجیب به نظر می‌رسید، اما این برند لوکس کره‌ای با برگزاری یک مراسم بسیار هیجان‌انگیز در شانگهای به صورت رسمی حضور خود در بازار چین را اعلام کرد. در این مراسم 3 هزار و 281 پهپاد در آسمان پرواز کردند که یک رکورد جدید برای پرواز همزمان پهپاد در آسمان محسوب می‌شود.

جزئیات حضور جنسیس در چین

جنسیس

برند جنسیس اخیرا با استفاده بیش از 3 هزار پهپاد یک نمایش هوایی زیبا را برگزار کرد که طی این مراسم پهپادها توانستند در آسمان مارپیچ‌های فوق‌العاده، باله لوگو جنسیس، محصولاتی که قرار است در چین عرضه شوند و یک متن خوش‌آمدگویی را به نمایش درآورند. جنسیس با انجام این نمایش قصد داشت توجه خریداران خودروهای لوکس در چین را جذب کند که با این تبلیغ خیره‌کننده به هدف خود دست پیدا کرده است.

جنسیس

مارکوس هِن، مدیرعامل جنسیس موتور چین عنوان کرد حضور جنسیس در چین مهم‌ترین فصل جدید تاریخ این برند خواهد بود. این برند لوکس کره‌ای قصد دارد سدان G80 و شاسی بلند GV80 را به عنوان نخستین سری از محصولات خود در بازار چین عرضه کند. جنسیس نه فقط به عنوان یک خودروساز بلکه به عنوان یک برند سبک زندگی نیز در کشور چین حضور پیدا خواهد کرد و به همین دلیل با چنین مراسمی قصد داشت به خریداران چینی پیام بازاریابی جدیدی را نشان دهد.