اپلیکیشن Samsung iTest

اپلیکیشن Samsung iTest ؛ شبیه ساز گوشی‌های گلکسی برای آیفون

سامسونگ با انتشار اپلیکیشن Samsung iTest یک محیط شبیه ساز از رابط کاربری One UI را در گوشی‌های آیفون ارائه می‌کند تا کاربران iOS را جذب گوشی‌های گلکسی کند.

با توجه به رکوردشکنی گوشی‌های 5G آیفون ۱۲ اپل در فروش و حضور پررنگ‌تر این شرکت آمریکایی در بازار نسبت به گذشته با عرضه آیفون‌های سری ۱۲ در اندازه‌های مختلف از ۵.۴ تا ۶.۷ اینچ، سامسونگ احساس خطر کرده است. و این مرتبه غول کره‌ای برخلاف مقایسه سخت افزاری گوشی‌های جدید خود نظیر گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون‌های اپل، از یک روش هوشمندانه برای رقابت با iOS استفاده کرده است. ما در مورد اپلیکیشن Samsung iTest صحبت می‌کنیم.

از یک آیفون با آی او اس به گلکسی با اندروید

سامسونگ یک محیط کاربری ویژه کاربران آیفون‌های اپل را راه اندازی کرده است که برای دسترسی به آن کافی است وارد سایت iTest شوید و کد QR روی صفحه را با آیفون خود اسکن کنید تا یک شورتکات به صفحه هوم آیفون شما مثل یک اپلیکیشن معمولی اضافه شود. اما در واقع این اپلیکیشن بعد از اجرا، رابط کاربری One UI سامسونگ را روی گوشی آیفون شما شبیه سازی خواهد کرد.

اپلیکیشن Samsung iTest

با کلیک کردن روی آیکون شورتکات ایجاد شده روی صفحه هوم آیفون خود، رابط کاربری One UI سامسونگ روی صفحه گوشی شما پدیدار می‌شود. اما توجه داشته باشید که هیچ یک از بخش‌های این شبیه ساز واقعی نیست و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

وقتی وارد اپلیکیشن شوید و در محیط شبیه سازی شده روی آیکون Samsung Store کلیک کنید، وارد فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ خواهید شد. در بالای صفحه این فروشگاه سامسونگ با قرار دادن تصویری از بازی محبوب و پرطرفدار آنلاین Fortnite به کاربران آیفون یادآوری کرده است که نمی‌توانند آن را روی گوشی آی او اسی خود نصب کنند. وقتی وارد اپلیکیشن Galaxy Wearable در این محیط شبیه سازی شده شوید هم تبلیغاتی از محصولات متنوع سامسونگ، از گلکسی بادز پرو گرفته تا گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو را مشاهده خواهید کرد.

مهاجرت از یک برند به برند دیگر در یک پلتفرم آسان‌تر است. به طور مثال شخصی که از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کند، می‌تواند به خاطر تجهیز گوشی‌های سامسونگ به اندروید، آسان‌تر یکی از گوشی‌های این برند را در دست بگیرد و استفاده کند. اما وقتی قصد دارید از یک پلتفرم دیگر مثلاً iOS مهاجرت کنید، کار سخت‌تر می‌شود. به همین خاطر است که سامسونگ تلاش می‌کند به کاربران آیفون نشان دهد با نداشتن محصولات این غول کره‌ای چه چیزهایی را از دست می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دمت گرم سامسونگ
    این بنده خداها باس متوجه بشن که بهترین رابط کاربری دنیا با یک سیستم عامل متن باز و بدون محدودیت یعنی چی