تلویزیون سامسونگ 8K QLED Y21

سامسونگ 8K QLED Y21 ؛ نخستین تلویزیون جهان با Wi-Fi 6E

به لطف همکاری دو کمپانی سامسونگ و مدیاتک، نخستین تلویزیون 8K جهان با فناوری Wi-Fi 6E به نام سامسونگ 8K QLED Y21 رونمایی شد.

سامسونگ با همکاری مدیاتک از نخستین تلویزیون کیولد 8K جهان با پشتیبانی از استاندارد شبکه بی‌سیم Wi-Fi 6E پرده برداری کرد. تلویزیون پرچمدار سامسونگ 8K QLED Y21 از چیپست MT7921AU شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد. آنطور که در بیانیه منتشر شده توسط غول کره‌ای دنیای تکنولوژی آمده است، این تلویزیون پرچمدار همراه با Wi-Fi 6E از سریع‌ترین ظرفیت ارتباط بی‌سیم بهره می‌برد.

تجربه Wi-Fi 6E در تلویزیون‌های هوشمند با تلویزیون سامسونگ 8K QLED Y21

سال گذشته شرکت سامسونگ نخستین تلویزیون 8K خود را با بهره‌گیری از نسخه پیشین استاندارد وای فای به نام Wi-Fi 6  معرفی کرده بود. اکنون با همکاری شرکت سازنده لوازم الکترونیکی سامسونگ و شرکت چیپ‌سازی مدیاتک، فناوری Wi-Fi 6E به دنیای تلویزیون‌ها آمده است تا در دسترس طیف گسترده‌ای از کاربران در سراسر جهان قرار بگیرد.

تراشه MediaTek MT7921AU از فناوری Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ در یک پلتفرم یکپارچه پشتیبانی می‌کند. این به تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ 8K QLED Y21 اجازه می‌دهد از سرعت اینترنت ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه‌ای بر بستر شبکه وای فای دست پیدا کند و به مشتریان آن اجازه می‌دهد تجربه پخش ویدیو و بازی‌های آنلاین بسیار روان را تجربه کنند. استاندارد وای فای ۶ ای برای استفاده از پهنای باند تجمع‌ناپذیر در طیف ۶ گیگاهرتزی توسعه پیدا کرده و دارای مزیت‌های مختلفی نسبت به نسل گذشته وای فای است.

تلویزیون سامسونگ 8K QLED Y21

این استاندارد شامل توان عملیاتی داده چند گیگابیت سریع‌تر، تأخیر کمتر و بهره‌گیری از آخرین قابلیت‌های امنیتی و اتصال پایدار می‌شود. جری یو، نایب رئیس و مدیر محصول شرکت مدیاتک در ارتباط با این تلویزیون 8K می‌گوید:

مصرف کنندگان فارغ از اینکه از تلویزیون خود برای تماشای فیلم، بازی کردن یا دنبال کردن تمرینات ورزشی ویدیویی استفاده می‌کنند، به اتصال سریع و پایدار آن توجه می‌کنند. همکاری ما با سامسونگ برای ارائه جدیدترین فناوری تلویزیون‌های هوشمند به مشتریان و پشتیبانی از این شبکه ارتباطی بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال