گوشی های پرچمدار ال جی

گوشی های پرچمدار ال جی تا ۳ سال آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند

تابستان امسال ال جی رسماً با بازار موبایل خداحافظی می‌کند. اما گفته می‌شود گوشی های پرچمدار ال جی تا سه سال آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند.

ال جی الکترونیکس چند روز پیش به صورت رسمی تأیید کرد که بعد از چندین تلاش ناموفق برای احیای تجارت موبایل خود، از بازار گوشی‌های هوشمند کنار خواهد رفت. اما در این بین سوالی برای کاربران گوشی‌های این کمپانی به وجود آمده است که چه اتفاقی برای محصولات این شرکت از نظر به‌روزرسانی‌های نرم افزاری خواهد افتاد؟

بیشتر بخوانید:

شرکت ال جی رسماً از صنعت گوشی‌سازی خارج شد

ال جی اکنون با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی به این پرسش، پاسخ داده است. این کمپانی متعهد شده است که گوشی های پرچمدار ال جی تا سه سال آینده به‌روزرسانی‌های اندروید را دریافت کنند. بنابراین یک گوشی که هم اکنون اندروید ۱۰ و ۱۱ را دریافت کرده، تنها یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر اندروید را دریافت خواهند کرد. گوشی‌های سری G، سری V، ال جی ولوت و ال جی وینگ نیز حداکثر تا اندروید ۱۳ به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت خواهند کرد. مدل‌هایی که ال جی در سال ۲۰۲۰ عرضه کرده است، نظیر ال جی Stylo و سری K نیز دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید را دریافت خواهند کرد.

چند روز پیش ال جی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد که می‌خواهد از تجارت موبایل فاصله بگیرد و تمرکز خودش را روی دیگر بخش‌ها مثل تجهیزات وسایل نقلیه الکتریکی، دستگاه‌های متصل، لوازم خانگی هوشمند، رباتیک، هوش مصنوعی، راهکارهای بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) و همچنین پلتفرم‌ها و سرویس‌هایش بگذارد. این شرکت کره‌ای اشاره کرده است که تا ۳۱ جولای (۹ مرداد) به طور کلی بخش موبایل خود را تعطیل خواهد کرد. پیش از این تاریخ، ال جی همچنان با شرکای تجاری و تأمین کنندگان قطعات گوشی‌های هوشمند خود همکاری خواهد داشت.

ال جی قصد دارد به صورت تخصصی‌تر به دنیای ارتباطات بی‌سیم قدم بگذارد و روی فناوری‌هایی همچون شبکه موبایل 6G کار کند تا از آن در سایر محصولات و کسب و کارهای خود استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*