آپدیت می یو آی ۱۲.۵

آپدیت می یو آی ۱۲.۵ برای گوشی‌های سری شیائومی می ۸ منتشر می‌شود

شیائومی رسماً تأیید کرد که آپدیت می یو آی ۱۲.۵ برای گوشی‌های سری شیائومی می ۸ منتشر می‌شود. MIUI 12.5 بر پایه اندروید ۱۱ گوگل است.

شیائومی اخیراً انتشار به‌روزرسانی می یو آی ۱۲.۵ را از کشور خود، چین برای گوشی‌های پرچمدارش آغاز کرده است و انتظار می‌رود به زودی تعداد دریافت کنندگان این به‌روزرسانی به ۲۸ دیوایس برسد. اکنون شیائومی به صورت رسمی تأیید کرده است که آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی‌های قدیمی‌تر این کمپانی نظیر سری می ۸، شیائومی می میکس ۳ و میکس ۲ اس نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی از آپدیت MIUI 12.5 رونمایی کرد؛ عمر باتری و بهینه‌سازی بهتر

شیائومی آگوست سال گذشته میلادی آپدیت می یو آی ۱۲ را برای گوشی‌های Mi MIX 2S و Mi MIX 3 منتشر کرد. این محصولات هیچگاه از فهرست محصولات واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید ۱۱ حذف نشدند و اکنون نیز یکی از سخنگوهای شرکت شیائومی در ویبو تأیید کرده است که به زودی MIUI 12.5 را هم دریافت خواهند کرد.

گوشی می میکس ۲ اس و می میکس ۳ هر دو به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز هستند. اولی همراه با MIUI 9 و دومی با MIUI 10 عرضه شدند. در حالی که انتظار نمی‌رفت می میکس ۲ اس که گوشی قدیمی‌تری است بتواند آپدیت جدید می یو آی را دریافت کند، اما سخنگوی شیائومی می‌گوید به خاطر تجهیز هر دو گوشی به چیپست مشترک، این کار شدنی است و هر دو مدل آپدیت خواهند شد. بنابراین MIUI 12.5 چهارمین به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی می میکس ۲ اس است که آن را دریافت خواهد کرد. مورد جالبی است در حالی که دوره پشتیبانی نرم افزاری این گوشی پایان یافته اما شیائومی هنوز از پرچمدار قدیمی خودش پشتیبانی می‌کند. در اینجا هیچ اشاره‌ای به نسخه 5G گوشی می میکس ۳ نشده است، اما قطعاً این دیوایس هم مانند مدل 4G خود به‌روزرسانی جدید رابط کاربری شیائومی را دریافت می‌کند.

اما این مسئول چینی می‌گوید در کنار گوشی‌های سری می میکس، گوشی‌های سری شیائومی می ۸ و مدل ویژه می ۸ اکسپلور ادیشن هم به آپدیت می یو آی ۱۲.۵ مجهز خواهند شد. این گوشی‌ها آپدیت MIUI 12 را جولای و آگوست سال ۲۰۲۰ دریافت کرده‌اند.

سخنگوی غول چینی می‌گوید این به‌روزرسانی کمی بعد از به پایان رسیدن پروژه‌های ناتمام شیائومی و اطمینان از پایداری این نسخه‌های نرم افزاری منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*