طراحی آیپد مینی جدید

طراحی آیپد مینی جدید، مشابه با نه سال گذشته خواهد بود

امسال شاهد رونمایی iPad mini از سوی اپل خواهیم بود. بر اساس خبرها، طراحی آیپد مینی جدید، مشابه با نه سال گذشته خواهد بود.

اطلاعات و تصاویر جدیدی از دستگاه‌های iPad Pro و iPad mini منتشر شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، طراحی آیپد مینی جدید و آیپد پرو، مشابه با نسل‌های قبلی است.

فکر می‌کردیم در 2019 شاهد معرفی این iPad mini باشیم اما تولید این دستگاه به تاخیر افتاد و اکنون قرار است معرفی شود. احتمالا این تبلت آخرین محصول این رده اپل باشد که از Touch ID بر روی دکمه home بهره می‌برد. انتظار می‌رفت در تبلت‌های امسال این غول فناوری، شاهد طراحی متفاوت‌تری باشیم.طراحی آیپد مینی جدید

مشخصات این تبلت ها نسبت به 2019 کمی بهبود یافته‌اند. قرار است شاهد به کار گیری تراشه A14 که در سری آیپد ایر و آیفون 12 بودیم، در مدل مینی باشیم. احتمالا مدل پرو نیز از چیپست A14X استفاده خواهد کرد.

اگر نگاهی به تصاویر منتشر شده این تبلت‌ها در توییتر بیاندازیم، همچنان حاشیه‌های فراوانی در اطراف نمایشگر وجود دارد و این موضوع را می‌توان به عنوان نقطه ضعف طراحی دستگاه‌های جدید اپل در این بخش قلمداد کرد.

در نسل‌های پیشین، مدل‌های مینی تولید شده توسط اپل دارای برچسب قیمتی نسبتا زیادی بودند و این بار هم احتمالا شاهد قیمت بالایی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*