همراه اول

سندیکای صنعت مخابرات از اقدامات جهادی همراه اول تقدیر کرد

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران از اقدامات جهادی اپراتور همراه اول بابت انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان داخلی تقدیر کرد.

اپراتور همراه اول طی سال گذشته اقدامات جهادی و تخصصی متعددی را به انجام رساند و توانست قراردادهای مهمی را برای توسعه تحقیقات و صنعت با دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان داخلی منعقد کند. در همین راستا فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیئت‌مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران با ارسال نامه‌ای به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول از اقدامات جهادی این اپراتور تقدیر کرد.

تقدیر سندیکای صنعت مخابرات از اقدامات جهادی همراه اول

همراه اول

در بخشی از تقدیرنامه سندیکای صنعت مخابرات به همراه اول آمده است:

این حرکت نشان داد که همت، صداقت، شهامت و تحلیل درست مدیران و کارشناسان، بهتر از هر قانون و بخشنامه‌ای می‌تواند موجب جهش تولید شود. انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها برای تجهیزات پیشرفته مخابراتی تولید بار اول مانند آنتن‌های پیچیده و پیشرفته، رادیو مایکروویوIP، رادیو موج میلی‌متری پهن‌باند، مودم رادیویی، شبکه‌های نوین و هوشمندسازی، نمونه‌هایی است که نه تنها تجهیزات نسل فعلی شبکه را بومی می‌نماید، بلکه زمینه بومی‌سازی نسل پنجم ارتباطات را نیز فراهم می‌نماید. اطمینان کافی داریم که با این حرکت انقلابی آغاز شده در سال ۹۹، در سال‌جاری که توسط رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، شاهد اقدامات وسیع‌تری توسط آن شرکت محترم خواهیم بود.

گفتنی است همراه اول برای حمایت از بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز صنعت ارتباطات کشور با دانشگاه‌ها و شرکت‌های داخلی قراردادهایی را منعقد کرد و نهادهای قانونی و نظارتی نیز از این اقدامات همراه اول تقدیر و تشکر کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*