همراه اول

همراه اول با ویژه برنامه مهنا به استقبال ماه رمضان می‌رود

همراه اول با ویژه برنامه مهنا به استقبال ماه رمضان می‌رود. این ویژه برنامه دو قسمتی در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد.

اپراتور همراه اول با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌ای دو قسمتی با عنوان مهنّا را در راستای آماده‌سازی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان و بهره‌برداری حداکثری از فیوضات رمضان الکریم در نظر گرفته است که این ویژه برنامه از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد. همچین این ویژه برنامه توسط تیمی متمرکز و متخصص از همراه اول و روبیکا در کربلای معلی ضبط شده است.

جزئیات پخش ویژه برنامه مهنا توسط همراه اول

اپراتور همراه اول ویژه برنامه مهنا (به معنای گوارا) را در روزهای دوشنبه 23 فروردین و سه شنبه 24 فروردین در ساعت 21 از طریق روبیکا پخش خواهد کرد. این برنامه شامل اجرای مژده لواسانی، روایتگری حامد عسکری، مداحی حمید علیمی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک خواهد بود.

همراه اول ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی خود را در اختیار سوپراپلیکیشن روبیکا قرار داده است و قصد دارد برای ایجاد فرصتی مناسب ویژه ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور تمام توان خود را به کار گیرد تا مردم با کمترین دغدغه در دوران خانه‌نشینی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی بتوانند از تمام لحظات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

گفتنی است اپراتور همراه اول از زمان شیوع کرونا در کشور علاوه بر تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، در رویدادهای ویژه و با تکیه بر بسترهای خود اقدامات مهمی در عرصه محتوای دیجیتال را به انجام رسانده که چنین اقداماتی را در ماه محرم سال گذشته و عزادارای سید و سالار شهیدان به خوبی تجربه کردیم. همچنین این اپراتور با همکاری پیام‌رسان بومی روبیکا امکان ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در نظر گرفته است که به واسطه آن می‌توانند مراسم‌ عزاداری را در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به آسانی برگزار کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*