همراه اول

نگاه ویژه همراه اول به نوروز ۱۴۰۰ و ثبت رکوردهای فرهنگی!

همراه اول به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ و فرا رسیدن عید نوروز، علاوه بر ارائه هدیه به مشترکان خود، در حوزه تولید محتوا نیز اقداماتی را انجام داد.

همزمان با آغاز بهار طبیعت و شروع سال ۱۴۰۰، همراه اول مانند سال‌های گذشته علاوه بر اهدای هدایای ویژه و ارائه عیدی به مشترکان خود، اقدام به تولیداتی به مناسبت این ایام کرد که در ادامه قصد داریم نگاهی به این اقدامات ویژه بیندازیم. همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ به تمام مشترکان خود اعم از مشترکان سیم کارت های اعتباری و دائمی، در پنج سطح مختلف و به صورت کاملا تصادفی عیدی داد. این عیدی شامل اعتبار داخل شبکه با مبالغ ۱۰ تا ۵۰۰ هزار ریال می‌شد که مشترکان می‌توانستند با شماره‌گیری یک کد دستوری یا مراجعه به پرتال رسمی همراه اول نسبت به دریافت آن و استفاده از آن در مکالمات خود یا برای ارسال پیامک داخل شبکه و اینترنت آزاد اقدام کنند. این عیدی تا پایان تعطیلات نوروزی قابل استفاده بود.

اقدامات ویژه همراه اول در حوزه محتوا

علاوه بر این هدیه، همراه اول اقدام به تولیداتی در خور این ایام در حوزه محتوا کرد. یکی از مهم‌ترین این اقدامات که در آستانه شروع سال ۱۴۰۰ شاهد آن بودیم، انتشار نماهنگ «منو بشناس» با حضور ۴۰ خواننده مطرح کشور به صورت همزمان و در کنار هم بود. این اتفاق برای نخستین بار در کشور رخ داد و رکوردی در حوزه موسیقیایی ایران از این منظر محسوب می‌شود که با حمایت و مشارکت همراه اول انجام شد.

اقدام دیگر همراه اول به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ که نشان‌دهنده توجه ویژه اپراتور اول تلفن همراه کشور به موضوع تولید محتوا است و می‌تواند اتفاقاتی تازه در دهه جدید را نوید بدهد، تولید ویژه برنامه منو بشناس بود. این ويژه برنامه نوروزی با میزبانی فرزاد فرزین، هنرمند مطرح کشورمان و با حضور مهمانان مشهوری مانند علی اوجی، نرگس محمدی، رضا یزدانی، امیرعباس گلاب، لیندا کیانی، نیما شعبان نژاد، سید جلال حسینی، سید مهدی رحمتی، حامد همایون، گروه رستاک، یکتا ناصر، منوچهر هادی و گروه محبوب سون از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش شد. ویژه برنامه منو بشناس بیشتر بر بعد مسئولیت اجتماعی در ایام شیوع کرونا و وجود محدودیت‌های اجتماعی تاکید داشت.

همراه اول

این اقدامات نشان دهنده توجه ویژه همراه اولی‌ها به مقوله تولید محتوا بود و قطعا در این روزها که محتوا حرف اول را در همه عرصه‌ها می‌زند و به خصوص در این ایام شیوع کرونا که خیلی‌ها نیازمند برنامه‌های جذاب هستند، اقدام همراه اول برای تولید برنامه‌های فاخر و حضور در حوزه محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی این اقدامات در حالی انجام شد که در سال گذشته، شرکت ارتباطات سیار ایران علاوه بر ارتقای ظرفیت‌های ارتباطی خود در دوران کرونا، موفق شد با بهره‌برداری از فناوری 5G رکورد سرعت اینترنت ایران را جابه‌جا کند. بنابراین واضح است که همراه اول علاوه بر ظرفیت‌آفرینی و ارتقای تکنولوژی و ارائه سرویس‌های بهتر به مشترکان خود، به حوزه محتوا نیز نگاه ویژه‌ای دارد و کاربران فضای مجازی را فراموش نکرده است. چنین اقداماتی می‌تواند در نهایت علاوه بر تحقق رویای دیجیتال که شعار همراه اول است، منجر به ثروت‌آفرینی برای کشورمان شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*